Terbaru/News

Air Asia new Inflight menu - Santan Chicken Lasagne

Hai, kawan-kawan yang sudi membaca.. harap agar semua sihat!
Sekali lagi kami berpeluang ke RedQ Air Asia Headquarters yang ohsem!

Ini adalah gambar tweet dari Aireen Omar ,CEO AirAsia Malaysia Pegawai Eksekutif @Airasia dengan simple,mesra dan manisnya berbaju kurung. Satu pengalaman yang berharga apabila dapat menjejakkan kaki ke sini dan melihat sendiri bagaimana Air Asia beroperasi semuanya di dalam satu banggunan.


Peserta ASEAN Media Bloggers Tourism Hunt 2017 di beri peluang melawat Ibu pejabat Air Asia di Sepang, Selangor.

Kami di sambut oleh Aireen Omar , CEO AirAsia Malaysia Pegawai Eksekutif @Airasia dengan mesranya sambil diiringi oleh  Tuan Syed Yahya Syed Othman - Director International Promotion Division (Southeast Asia) @syedyahya12  yang menceritakan perkara yang terbaru RedQ Air Asia.

Bangunan ini direka terbuka untuk menarik tetamu bagi sesi bertemu pelanggan, bergaul dan meluahkan idea-idea kreatif mereka. 
Pelbagai beanbag berwarna-warni yang dihasilkan dan terdapat bilik- bilik bertema mengilhamkan destinasi dari rangkaian luas syarikat penerbangan ini dan juga deko-deko menarik di dalam.


Kami berpeluang untuk merasa menu terbaru dari Air Asia iaitu santan chicken Laksagne. Terdapat lapisan sos merah, sos krim putih dan keju karamel coklat dan brokoli hijau yang melengkapkan santan chicken lasagna ini menjadi lembut dan berkrim membuatkan sesiapa yang memakannya terasa sedap dan lazat.

Sedikit info AirAsia telah mencuba pelbagai resipi chicken Laksagne dari restoran Italy ini di Malaysia sebelum menjual di kapal mereka dan merupakan hidangan paling sesuai untuk penumpang AirAsia. 

Chicken lagsane menggunakan gabungan herba dan rempah-rempah seperti origano, tymes, rosemary dan buah pala untuk meningkatkan kualiti pada rasa makanan. 

Santan chicken Laksagne ini boleh didapati bermula 1 Julai 2017. 
Kempen santan combo meal AirAsia 
para tetamu boleh menikmati dan memilih makanan kegemaran mereka secara online di 

Air Asia RedQ :
Thank you for visiting AirAsia's RedQ and trying out Santan's latest dish, Chicken Lasagne. We hope everyone had a great time and don't
forget to order the Santan Combo Meal next time you fly with AirAsia.



Here's the cheesy reveal! Have a mouthful of cheesy goodness on your next flight with us with our latest Santan Combo Meal, the Chicken Lasagne, that comes with a free drink! Available for pre-book from RM10 at airasia.com!











No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...