Terbaru/News

Sitty Travel

Pengembaraan kami ke negeri Johor #Traveloguemalaysia bersama Borakkita.com dengan kerjasama Tourism Malaysia menjelajah Selatan Negeri Johor selama 6hari. Perjalanan kami ke Selatan Negeri Johor yang sangat cantik dan pelbagai aktiviti boleh di lihat dan explore. 

Kami berterima kasih kepada Tourism Malaysia dan Tourism Johor yang membantu perjalanan kami dan serta piTerima kasih Sitty Travel, Perodua Malaysia, Canon Malaysia, 888TeaCoffee.

Terima kasih kepada @sittytravel kerana menjadi penaja perjalanan kami kali ini. Apa yang perlu diketahui lebih banyak#traveltips untuk anda.

Layari website untuk lebih info mengenai
 tour dan package yang ada.







kami sempat ke pejabat Sitty Travel untuk menemuramah mereka. Team member sempat menyediakan video untuk tatapan anda dan tips menarik ketika melancong.





Tips ketika anda melancong ke dalam dan luar negara. 






Terima kasih kepada eddyrushfatboysproduction untuk video travelogue Malaysia kali ini.

Apa tunggu lagi jika berminat untuk mengikuti tour package dan menyewa kenderaan anda boleh hubungi mereka terus. Terima Kasih Sitty Travel.

SITTY TRAVEL SDN BHD, NO. 54 JALAN MAWAR 46, TAMAN MAWAR, 81700 PASIR GUDANG,JOHOR, MALAYSIA.

Tel : 607-2522 295
sittytravel@yahoo.com


No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...