Terbaru/News

Sebab Mengapa harus anda mencuba aktiviti air di Pulau Pangkor bersam Sf watersports

Pengembaraan kami ke negeri Perak #Traveloguemalaysia bersama Borakkita.com dengan kerjasama Tourism Perak menjelajah destinasi Pulau Pangkor. Perjalanan kami ke Pulau Pangkor dengan pantai yang indah dan pelbagai aktiviti riadah di sana.

Peluang yang ada ini kami kongsikan bersama anda dengan menjelajah serta meneroka tempat-tempat menarik yang boleh anda dilawati.

Kali ini kami mencuba aktiviti air bersama dengan Sf Watersports. Pagi-pagi lagi kami sudah bersedia untuk menikmati aktivi air kat Pulau Pangkor ini. Kalau anda ingi tahu pelbagai lagi pengusaha-pengusaha ada dan anda boleh memilih pelbagai jenis mainan, island tour dan aktiviti lasak.





Mencuba Mega roller bersama@sfwatersports yang memang lasak dan mencabar.











@sfwatersports yang telah membawa kami semua pergi snorkeling dan jalan-jalan mengelilingi pulau di sekitar pangkor. Terdapat batu yang menyerupai ikan paus, penyu dan buaya di kawasan ini.













Menjamu selesa bersama selepas bermandi-manda bersama@sfwatersports dan hidangan tengahari di sediakan oleh Puteri Bayu Beach Resort | www.puteribayu.com 







Kepada anda yang berminat untuk datang ke sini silalah kunjungi pamtai-pantai yang indah dan merasai sendiri aktiviti air di Pulau Pangkor. 


Alamat :
(Centre)
Pangkor Village Beach Resort
Pantai Pasir Bogak, 32300 Pulau Pangkor,
Perak Darul Ridzuan, Malaysia.
(Branch)
Horizon Inn Hotel & Cafe (Opposite)
Pantai Teluk Nipah, 32300 Pulau Pangkor,
Perak Darul Ridzuan, Malaysia

Email : fun@sfwatersports.info
Instagram @sfwatersports

Tel : 012-510 9286 (Jai)
Whatsapp : 013-512 9286

Ikuti perkembangan trip ini dengan mengikuti hashtag #TraveloguePulau . Terima kasih buat para sponsors Perodua Malaysia, Canon Malaysia, 888TeaCoffee, Desa Alam Batek, Mama Mia Skin, Mod Gear kerana telah menaja travelogue trip 5H4M ini.



No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...