Terbaru/News

HOTEL BANGI PUTRAJAYA, Jom Iftar di Funtasia!

Pakej Berbuka Puasa di HOTEL BANGI PUTRAJAYA, Menampilkan pelbagai hidangan tradisional dan barat yang istimewa. 

[ Promosi Ramadhan] Sementara tunggu tibanya Ramadhan apa kata kita intai-intai juadah berbuka puasa, boleh la kita ke sini nanti bersama keluarga dan kawan-kawan.

Bufet Ramadhan Hotel Bangi Putrajaya adalah lokasi terbaik yang terletak di bandaraya Bandar Baru Bangi hanya 30 minit memandu dari pusat bandar Kuala Lumpur dan Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur melalui lebuh raya utama. Putrajaya, Cyberjaya, Cheras dan Kajang adalah hanya 15 hingga 20 minit pememanduan.

Harga Bufet Ramadhan.
Dewasa : RM 120
Kanak-kanak (4 tahun 12 tahun)  : RM 60

Tempahan dan pra-pembayaran dibuat minimum 24 jam sebelum menikmati Buffet Jom lftar anda akan menikmati kadar diskaun RM90 bagi setiap orang dewasa dan RM45 untuk kanak-kanak 
(4 tahun 12 tahun) 



Funtasia adalah restoran konsep bufet yang menyajikan masakan tempatan yang menarik, masakan barat yang menyediakan pelbagai gerai -gerai yang menggabungkan masakan jalanan dengan keselesaan kualiti lima bintang. 









Anda dapat melihat pelbagai jenis makanan Malaysia dan Barat serta pelbagai juadah yang menarik.







Hotel Bangi-Putrajaya dan Funtasia Restoran
akan terus berkerjasama dengan Islamic Relief Malaysia  dan menyokong kempen "Care for Hunger" dengan menyumbang RM3.50 untuk setiap orang dewasa yang menjamu selera.

 Jom lftar sepanjang bulan Ramadan. Pada tahun ini, hotel ini menyasarkan untuk menyumbang sekurang-kurangnya RM25,000 pada ulang tahun kerjasama tahun yang ke-10 dengan Islamic Relief Malaysia. 


hubungi 03-8210 2222 
 fb reservations@hotelbangi-putrajaya.com. 
Lawati www.hotelbangi-putrajaya.com 

WETSITE | FACEBOOK | INSTAGRAM 

# Wom / ftar2018 #HBPBuffetRamadan 2018 #Salam Ramadan #hotelbangiputrajaya
Dboy

1 comment:

  1. Mmg sedap2 betul makanan yg disajikan di sini. Nak nak udang cheese dia. Sedap sgt ! Harga pon berpatutan. Kena repeat lagi nie

    ReplyDelete

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...