Terbaru/News

JAKEL SHAH ALAM 100 Baju Melayu percuma bagi pelanggan terawal dan promosi hingga 85%

Salam Ramadhan semua, ada yang sudah buat persiapan raya dan membeli baju raya di pagi syawal nanti?

Atau mencari busana pagi syawal nanti??
Layari http://www.jakel.my/ sekarang! 

JAKEL SHAH ALAM, 100 Baju Melayu percuma bagi pelanggan terawal dan promosi hingga 85%.




Majlis berkonsepkan sembang santai ini menampilkan sekali Iagi Duta Raya tahun ini Nabil Ahmad, Awal Ashaari, Scha Al Yahya & Lara Alana (Schawalara) serta Hanis Zalikha , Hairul Azreen & Yusuf lskandar dan tidak dilupakan Harith lskander dan pastinya Upin dan lpin. 

Destinasi ke 2 untuk Jakel Barulah Raya tahun ini adalah di Wisma Jakel Shah Alam. JAKEL Trading Sdn. Bhd. menampilkan sekali Iagi selebriti duta raya JAKEL kepada pengunjung di Shah Alam bagi mempromosikan koleksi pakaian raya. 



Ucapan Tuan Hj Mohamed lzani b. Mohamed Jakel; Pengarah Urusan Jakel Shah Alam

Ramai pelanggan di luar sana Iebih bijak dan selesa memilih koleksi pakaian mampu milik tetapi masih mengekalkan elemen eksklusif dengan itu pusat gedung tekstil tanah air Jakel mengambi inisiatif dengan berperanan sebagai ”one stop centre” untuk memudahkan pelanggan bagi mendapatkan pakaian raya berjenama pelbagai selebriti di bawah satu bumbung. Ini merupakan salah satu konsep berbelanja di Jakel yang ingin para pelanggan merasai 'sense of belonging' ketika berbelanja bersama Jakel.

Memandangkan baju Melayu berkain samping songket adalah sesuatu yang sudah menjadi kebiasaan, maka JAKEL mengambil inisiatif dengan menampilkan kain samping benang bagi mewarnai musim perayaan pada kali ini.




Jakel turut menyumbang pakaian dan wang sejumlah RM5,000 kepada Rumah Amal Cahaya Tengku Ampuan Rahimah (RACTAR)


Sesi Sembang Santai ini juga dimeriahkan lagi dengan sesi lelongan jualan “Happy Hour” untuk koleksi pakaian raya dimana setiap Duta Raya Jakel akan mempromosi dan menjual koleksi pakaian raya mereka dengan harga runtuh untuk pelanggan Jakel.



Bagi peminat kurta, anda bolehlah membeli kurta Hairul Azreen.



Memandangkan baju Melayu berkain samping songket adalah sesuatu yang sudah menjadi kebiasaan, maka JAKEL mengambil inisiatif dengan menampilkan kain samping benang bagi mewarnai musim perayaan pada kali ini.

















Untuk koleki baju kurung pula, Jakel menjual baju kurung Ayda Jebat, Hanis Zalika dan Scha Alyahya






Koleksi Baju Melayu Aaron Aziz, Baju Melayu Nabil Ahmad, Baju Melayu Awal Ashaari dan Baju Melayu Harith Iskander.











Pelbagai koleksi pakaian yang ada di Jakel. Semuanya sesuai untuk seisi keluarga. Koleksi kanak-kanak pula ada Upin dan Ipin, Lara Alana dan Yusuf Iskandar.




Selain itu, Jakel telah bekerjasama dengan pihak Boost untuk memudahkan pelanggan membuat pembayaran secara online. Pelanggan Jakel boleh membuat transaksi bayaran secara cashless disamping mendapatkan mata ganjaran pada setiap kali transaksi pembayaran dilakukan.


koleksi-koleksi pakaian di Jakel dan 
kempen Jakel Barulah Raya di Jakel 
bolehlah ikuti info terkini di : 

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...