Terbaru/News

Kelip-Kelip PalmStay Seri Bandi

Pengembaraan kami ke Negeri Terengganu bersama Travelogue Malaysia adalah bagi menjelajah destinasi percutian menarik yang membawa kami ke Kelip-Kelip PalmStay Seri Bandi, Terengganu. Peluang yang ada ini kami kongsikan bersama anda dengan meneroka tempat-tempat menarik yang boleh anda lawati. 

Jika anda tiba ke Negeri Terengganu yang kaya dengan budaya dan makanannya pasti anda teringin menikmati pulau-pulau cantik di Terengganu.

Kelip-Kelip PalmStay Seri Bandi

Menjadi pilihan kami kali ini adalag Kelip-Kelip Palmstay Seri Bandi yang terletaknya dia dalam kebun kelapa sawit. Pengalaman baru kepada kami menikmati keindahan sambil menikmati makan tengahari di sini.





Perjalanan menuju ke KELIP-KELIP PALMSTAY SERI BANDI. Siapa sangka terdapat sebuah tempat rehat di dalam kawasan kelapa sawit yang menarik untuk peminat alam semulajadi.
Kelip-Kelip PalmStay Seri Bandi

Destinasi rehat terbaik di Kemaman yang hanya 5 minit dari exit LPT2, Kijal. Nak rasa masakan kampung dan percutian dalam palmstay yang terbaik memang harus ke sini. Pengalaman menaiki lori menuju ke dalam Palmstay sesuatu yang unik.








Setibanya kami di sini di sambut dengan mesra dan meriah dengan  layanan mesra. Kawasan yang di kelilingi kolam dan pokok sawit ini menjadi lokasi palmstay yang menarik dengan hiasan dan tempat rehat yang santai.























Kepada peminat hutan dan alam semulajadi pasti suka jika dapat ke sini menikmati ketenangan yang ada, Jika berminat boleh hubungi terus fb page dan website mereka.

Kelip-Kelip PalmStay Seri Bandi
Bandar Seri Bandi
24000 Kemaman, Terengganu, Malaysia
019-917 4012

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...