Terbaru/News

Melancarkan Rasa Terbarunya, Peanut Butter Crunch, Bersama Dengan Chef pastri selebriti, Janice Wong.

Häagen-Dazs, melancarkan rasa terbarunya, Peanut Butter Crunch, bersama dengan chef pastri selebriti, Janice Wong.







Häagen-Dazs dengan kerjasama Chef Janice Wong mengeluarkan rasa butter peanut baru. Häagen-Dazs dengan bangga melancarkan aiskrim segar yang kaya dengan karamel kacang-kacang dari Argentina dan kacang mentega tebal dari North Carolina, Amerika Syarikat. 



Memperkenalkan Crunch Butter Peanut tersedia secara eksklusif di kedai-kedai Häagen-Dazs dari sekarang hingga 30 November 2018 dan di kedai-kedai runcit hingga Disember 2018. 









Häagen-Dazs Butter Peanut yang di hasilkan adalah bermutu tinggi yang menggabungkan bahan-bahan berkualiti tinggi dari seluruh dunia dengan buatan tangan adalah falsafah Haagen-Dazs. Ciptaan baru yang terdiri daripada 100% krim sebenar, susu dan bahan-bahan yang dipilih dengan teliti dari seluruh dunia, kemudian dicampur dengan kesempurnaan di Perancis. 






Untuk meraikan rasa edisi terhad kali ini, Häagen-Dazs menjemput chef pastri selebriti Singapura yang terkenal di dunia. Chef Janice Wong bagi mencipta pencuci mulut khas yang tersedia secara eksklusif di Häagen-Dazs restaurant di Sunway Velocity dari 1 Oktober hingga 16 November 2018.




Para media dan blogger di jemput hadir bagi melihat sendiri ciptaan unik dari Chef Janice Wong dan mempelajari pengalaman mencipta sesuatu hidangan.


















Kerjasama yang menarik antara dua jenama terkenal ini bertujuan untuk meningkatkan rasa kualiti kacang kepada peminat-peminat extraördinary Häagen-Dazs benar-benar merasai kehebatan rasa sebenar kualiti kacang dan aiskrim yang hebat. 



Crunch Butter Peanut ng Häagen-Dazs baru akan dijual pada harga RM30.40 dan Peanut Butter Crunch Stickbars pada RM9.35 setiap satu. 

Untuk maklumat lanjut boleh kunjungi:

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...