Terbaru/News

40 Permainan Menarik Di My BestBox Berjaya Times Square Mall

Malaysia kini mendapat untuk merasai platform hiburan utama dengan lebih dari daripada 40 tarikan dan permainan yang di ilhamkan dari variety show  terkenal seperti Running Man dan Super Trio Game Master. 






MYBestBox telah dilancarkan secara rasminya di Malaysia dengan matlamat untuk membawa pengalaman eksklusif kepada semua pengunjung.




MYBestBox akan mencipta pelbagai acara meluangkan masa sehingga rakyat Malaysia dapat merasakan sensasi membintangi pelbagai pertunjukan mereka sendiri. Keupayaan untuk menampung sehingga 500 tetamu pada satu-satu masa, MyBestBox telah membawa pelbagai permainan utama dari Hong Kong ke Malaysia. 







Rakyat Malaysia akan dapat menikmati inovasi baru yang eksklusif, di antara tarikan-tarikannya adalah: 


1) VS Hall Daya tarikan utama di mana anda boleh mencabar rakan-rakan anda untuk pelbagai permainan, mencabar diri anda sendiri untuk melihat siapa yang akan muncul sebagai juara permainan menunjukkan pelbagai ! 









2) Kolam Kering - Bergambar dan bermain dengan aurora yang indah bersinar melalui beratus-ratus bola kristal 









3) Crazy Kartz Versi yang dipertingkat dari Go-karts, mencabar rakan-rakan anda ke permainan yang menyeronokkan Go-kart di mana anda boleh meluncur lajuu di garisan penamat. 





4) Zon Kiddy - Tempat bagi kanak-kanak untuk menyelam ke kolam bola berwarna kegemaran mereka, dengan mainan seperti beruang teddy besar.





5) Bilik Rage - Yang pertama di Malaysia, menghancurkan benda-benda seperti yang anda tidak pernah lakukan sebelum ini dan mengalami kegembiraan melepaskan diri. 


6) Bilik Parti - sebanyak 3 jenis bilik parti yang berbeza untuk  kumpulan bersaiz bermula dari 15 pax ke atas untuk menikmati ruang peribadi mereka. Bilik-bilik dilengkapi dengan PlayStation, Nintendo Switch, dan karaoke. Parti Tetamu Bilik juga boleh menikmati akses ke 3 tarikan lain VS Hall, The Dry Pool dan Zon Kiddy 



7) The Box The Box adalah dewan serba guna 2,000 kaki persegi yang menyediakan katering untuk kumpulan besar dan acara tersuai sehingga 350 pax. 



Sesuai untuk pelancaran produk, workshop, persidangan, acara pesta dan banyak lagi. Bilik ini dilengkapi dengan pencahayaan lengkap, sistem bunyi dan hiasan yang disesuaikan untuk meningkatkan persekitaran dan banyak lagi MYBestBox adalah yang pertama di Malaysia untuk mempromosikan "Sukan Kreatif" dengan menggabungkan sukan aktif dengan keseronokan dan hiburan.  telah mencipta banyak permainan yang unik, kreatif dan menyeronokkan yang dijamin memupuk nilai-nilai berpasukan, seperti penyelarasan pasukan, kemahiran komunikasi dan kepemimpinan ", kata Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif MYBestBox, Sheehan Tee. 



 


Kami sangat menggalakkan dan mengalu-alukan semua orang untuk datang dan mengalami sensasi hebat untuk mendapatkan adrenalin anda yang dipam seperti tidak pernah sebelum ini! Ia juga merupakan latihan pasukan yang berkesan, di mana para peserta digalakkan untuk menggabungkan usaha dan strategi bagi mencabar lawan mereka.


MYBestBox sangat sesuai untuk syarikat dan jenama untuk menganjurkan aktiviti pembinaan pasukan berskala besar dan acara korporat. 













Bilik Parti sahaja boleh menampung sehingga 80 pax, dan The Box mampu menampung sejumlah 300 pax. Secara keseluruhannya, tarikan 12,000sf juga boleh diduduki sepenuhnya untuk menampung sejumlah 500 pax. Konsep "Pertunjukan Berbagai Permainan" berasal dari Hong Kong, sebelum berkembang dengan kuat ke China. Idea kreatif untuk mengadaptasikan konsep ini untuk mewujudkan Pengalaman Selebriti Eksklusif kepada orang ramai yang bermula dari Hong Kong, di HKBestBox.







Pelbagai jenis permainan, seperti berbasial air dan Ping Pong Manusia.  HKBestBox telah berjaya, beroperasi selama 4 tahun di Hong Kong dengan maklum balas yang kuat dan positif dari orang ramai. Permainan hebat kini di buka kepada orang ramai di Kuala Lumpur, Berjaya Times Square Mall. 



Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Hub Permainan Showcase Kebanyakan Terbesar Malaysia 

(MY) Malaysia.

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...