Terbaru/News

Promosi Buffet Ramadhan 2019 Citarasa melayu asli di Sunway Putra Hotel, Kuala Lumpur

Promosi Buffet Ramadhan 2019  Citarasa melayu asli di Sunway Putra Hotel, Kuala Lumpur

[ Promosi Buffet Ramadhan 2019 ] Sementara tunggu tibanya Ramadhan apa kata kita intai-intai juadah berbuka puasa, boleh la kita ke sini nanti bersama keluarga dan kawan-kawan.

Buffet Ramadhan Citarasa melayu asli di Sunway Putra Hotel, Kuala Lumpur. Ramadan Buffet berkonsepkan Dari Dapur Ummi dengan makanan citarasa melayu asli. Promosi akan berlangsung dari 6 Mei hingga 4h Jun 2019 di Coffee House, Aras 9 Sunway Putra Hotel Kuala Lumpur.

Harga Bufet Ramadhan.
Dewasa : RM 138
Kanak-kanak 7-12 tahun dan warga emas 50% diskaun.



Menikmati kambing panggang dan bermacam jenis hidangan yang dari awal menambat selera anda. Makanan Jepun yang menarik apatah lagi dengan masakan laut yang segar di buat secara lansung di depan mata.
















































Pelbagai pilihan kerabu seperti Kerabu Isi Kelapa Daun Selasih Kerabu Inti Kelapa Pedas Kacang Botol dan Pucuk Paku, Kerabu Kerisik Taugeh dan Kacang Panjang, Kerabu Assam Limau Betik Muda & Kedondong dan Kerabu Ayam Pedas. Pelbagai jenis 'Ulam, Rojak Pasembor dan Gado-gado.




































































Pencuci mulut pasti menjadi pilihan seperti Ubi Kayu Rebus, Lompat Tikam, Badak Berendam, Cendol, Bubur Kacang Merah dan hidangan kuih melayu seperti Kuih Talam yang pelbagai.

Untuk tempahan, hubungi 03-4040 9888
Email di spkl. dine@sunwayhotels.com

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...