Terbaru/News

Starbucks Malaysia memperkenalkan barisan minuman 3 perisa baharu dengan tema Starbucks Summer Beverage

Starbucks Malaysia memperkenalkan barisan minuman 3 perisa baharu dengan tema Starbucks Summer Beverage dengan menampilkan minuman campuran Frappuccino yang baru dan menyegarkan iaitu Triple Mocha Frappuccino, Dark Caramel coffee Frappucino dan campuran Berry Frappucino dengan bijian mutiara Pomegranate yang di jual pada 16 April 2019.



Steven Anthony Soosay, Head of Operations of Starbucks Malaysia and Brunei presenting the new Summer 1 beverage, the Triple Mocha Frappuccino. The new range of Summer Frappuccino beverages also include of the Dark Caramel Coffee Frappuccino and the Mixed Berry Frappuccino with Pomegranate Pearls.



Starbucks Malaysia also launched thenew Kopelani Blend and returningfavourite Kati-Kati Blend. 

Three new promotionalfood offerings from Starbucks Malaysiathis season. Namely the CroissantBaguette with Hawaiian Chicken Roll,the Buttermilk Chicken Danish and thePepperoni Cheese Danish.
Starbucks juga mengumumkan kerjasama bersama dengan jenama fesyen Amerika terkenal Vera Bradley untuk melancarkan koleksi barangan edisi terhad yang eksklusif untuk koleksi di Asia sahaja. Koleksi Starbucks® X Vera Bradley Merchandise lakaran  hiasan yang memaparkan minuman dengan paisley berwarna dan bunga.



Vera Bradley adalah jenama yang menitik beratkan kecantikan, keyakinan dan kebahagiaan, tenaga dan kegembiraan, pesona dan kewanitaan - menjadikannya rakan kongsi yang sempurna untuk kolaborasi Starbucks® X yang unik ini. Koleksi itu akan bermula pada 16 April 2019 di kedai-kedai terpilih di seluruh Malaysia.

 koleksi barangan Starbucks® X Vera Bradley hanya boleh didapati di kedai-kedai Starbucks terpilih sehingga stok terakhir.

Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web Starbucks Malaysia di www.starbucks.com.my.

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...