Terbaru/News

Kurta Raya Saiz 4XL Hingga 7XL Di Butik Aisy Asyraf, Bangi.

Kurta Raya Size 4XL Hingga 7XL Di Butik Aisy Asyraf, Bangi.

Cuti-cuti hari ni jom kita serbu cari baju Kurta saiz besar-besar kat Butik AisyAsyraf by Imam Muda Asyraf cawangan Bangi. Sekarang baju yang tengah trend Kemeja Pak Maun dengan Kemeja Batik Pak Maun. Bukan sahaja boleh untuk pakai masa raya jer pergi event-event pun lawa dan cantik. 




Paling menarik ada saiz besar dari 4XL hingga 7XL sesuai untuk lelaki yang berbadan besar kat luar sana yang cari memcari baju besar untuk solat terawih dan hari Raya nanti. Layan video Angah Raja Lawak terus kena singgah nak cari saiz besar-besar.


Kali ini kami terjah ke Butik Aisy Asyraf di hub fesyen Bangi, Bangi Sentral. Memang di jangkakan pasti penuh dengan pelanggan yang mencari baju koleksi Imam Muda Asyraf ini. Macam-macam pilihan baju raya dan kurta pasti menjadi pilihan untuk di cuba.





Kurta Batik Exclusive oleh Imam Muda Asyraf memang menarik dengan design yang sangat stylish dan corak batik yang cantik. Kurta Batik ini juga ada saiz dari 4xl sehingga 7xl memang bertuah tahun ini untuk lelaki yang berbadan besar.





Apa yang menarik adalah Kurta ini menggunakan kain cotton yang selesa dan tidak panas. Apa yang menarik lagi sebab kurta ini senang di gosok.





Butik AisyAsyraf by Imam Muda Asyraf  juga telah mengeluarkan Kurta SETIAKU yang bersaiz besar 4XL sehingga 7XL , bagi fasa pertama terdapat 6 pilihan warna antaranya

Brown sugar
Dark turquoise
Yellow
Ash rose
Mocha
Royal blue


Lebih 16 pilihan warna terus akan keluar sepanjang promosi Raya 2019 kali ini. Nampak kemas dan menarik untuk lelaki yang berbadan besar dengan warna-warna menarik. Jadi tidak ada masalah lagi untuk mencari saiz besar untuk di pakai menjelang Aidilfitri nanti dan boleh mencari warna sedondon bersama keluarga.





Harga Kurta SETIAKU bermula dari serendah RM119 memang berbaloi dengan kualiti kain sedap bila di pakai dan tidak mengelebeh.
.














Butik Aisy Asyraf bukan sahaja fokus untuk Kurta, Kemeja Batik, Baju Melayu dan Jubah untuk dewasa pun turut di jual. Terdapat juga Kurta untuk kanak-kanak, jadi bolehlah ayah dan anak pakai baju bersama-sama.

Anda boleh singgah ke Butik Aisy Asyraf atau ke laman sosial Facebook, dan Instagram untuk maklumat terkini. Untuk pertanyan dan lokasi boleh rujuk di bawah.

LOKASI BUTIK AISY ASYRAF BY IMAM MUDA ASYRAFAISY ASYRAF BY IMAM MUDA ASYRAF (HQ)
3-27-03A Bangi Sentral 
Jalan Medan Pusat Bandar 8A, 
43650 Bdr Baru Bangi, Selangor, Malaysia
Operation hour : 10AM – 8PM (MON – SUN)
Cawangan lain di Shah Alam dan Johor.

Laman Web:
https://www.aisyasyraf.net

Facebook
https://www.facebook.com/butikaisyasyraf


Instagram
@aisyasyraf_imammudaasyraf
https://www.instagram.com/aisyasyraf_imammudaasyraf/


#AisyAsyraf #Bajuraya #bajuraya2019 #AisyAsyrafBangi #kurta #kemeja #bajumelayu #PakMaun #KemejaPakMaun
#Raya2019

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...