Terbaru/News

Mrs. Malaysia Tourism Queen International Pageant 2019

Mrs. Malaysia Tourism Queen International Pageant 2019 adalah platform eksklusif untuk
wanita yang sudah berkahwin menunjukkan bakat dan pencapaian mereka dengan pertandingan ratu cantik. Walaupun kecantikan menjadi tumpuan utama pertandingan itu,peserta mempunyai peluang untuk memberi pendapat dan menceritakan pengalaman peribadi mereka seperti perkahwinan, kerjaya, pengalaman hidup dan isu semasa..




Mrs Malaysia Tourism Queen International Pageant dianjurkan oleh MG Cina Dunia Alliance Sdn Bhd dan Amazing Platform Sdn Bhd. Pertandingan ini terbuka kepada semua wanita yang sudah berkahwin termasuk isteri, ibu dan juga nenek yang layak menyertai. Pertandingan ini bertujuan untuk memjalinkan persahabatan, menggabungkan budaya, komunikasi dan persefahaman bagi memperkasakan wanita. Ia juga berfungsi sebagai platform antarabangsa untuk mempromosikan pelancongan dan menberikan maklumat tentang jenama perniagaan tempatan, tempat pelancongan, makanan, fesyen dan barangan mewah.





Pengarah Inspirasi dan Karismatik Mrs Malaysia Tourism Queen International Pageant
2019, Cik Audris Kok berasal dari latar belakang pemasaran perniagaan dan pelaburan. Dia
telah mengambil cabaran ini untuk menjadi mentor dan membantu mereka bagi membuktikan kepada diri mereka sendiri bahawa mereka boleh bersinar di peringkat umur.

Dia bersemangat untuk membantu wanita untuk menyedari bahawa walaupun suri rumah dan ibu mampu berjaya. Walaupun masih baru dalam industri kecantikan, Cik Audris percaya bahawa kejayaan boleh di capai dengan kesungguhan dan usaha. Personaliti dan keanggunan yang elegan menjadikan dia mentor yang baik untuk generasi baru wanita berkahwin.





Matlamat utama Mrs Malaysia Tourism Queen International Pageant bertujuan untuk mencipta
wanita Malaysia yang teguh, yakin tanpa penghalang umur, menjadikan kecantikan, minat dan bakatnya mampu mewakili negara kita di rantau Asia.





5 Anugerah Utama bakal di pertandingkan seperti Best in Talent, Best in Evening Gown, Best in Kebaya, Best Popularity, Mrs Photogenic dan Mrs Friendly. Pemenang yang merangkul Mrs. Malaysia Tourism Queen International Pageant 2019 bakal mewakili Malaysia di luar negara untuk bersaing gelaran di antarabangsa. Para penel hakim yang berprestij seperti Y.M Tunku Adj Prof Dato’ Sr Dr Fauzi bin Tunu Dato’ Abdul Malek Al Haj, Datin Maylene Yong, Amber Chia dan lain-lain.

Pemenang utama akan mendapat penghormatan mewakili Malaysia di luar negara di kalangan 30 atau lebih negara bersaing untuk gelaran antarabangsa yang dinanti-nantikan. Sesi ujibakat pertama akan di adakan pada 29 Jun bertempat di dewan Hibiscus dan Iris, One World Hotel.





Terima kasih buat para penaja seperti X-Beauty & Aesthetic, One World Hotel, The Mod House, Amber Chia, A cut above, Rhea Tan Design, AWG Fine Watches, Alexandre Christie, Wardrobe Solution, Benggy Yeong, Wayne Low, Alphotos,Rosane Loh, dan World Gourmet untuk membantu dan memberi sokongan dalam pertandingan ini. Pertandingan Akhir Mrs. Malaysia Tourism Queen International Pageant 2019 bakal diadakan di One World Hotel Petaling Jaya.

Berminat menjadi Mrs. Malaysia Tourism Queen International Pageant 2019.  Anda berpeluang memenangi RM 10,000 tunai dan serta dapat mewakili Malaysia.

Untuk maklumat lanjut,
Hubungi 010 2131199 / 010 2756188 atau
Email : mrstourism@hotmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/Mrs-Malaysia-Tourism-Queen-International


Register now…

https://forms.gle/WeP8qoR7GBJ4Qyvt7

“Every woman deserves a chance to shine and the stage is the beginning of
making you a queen.”

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...