Terbaru/News

Firefly Airlines mengucapkan 'Terima Kasih' kepada semua sempena kempen Terima kasih terbaru mereka

Firefly Airlines mengucapkan 'Terima Kasih' kepada semua sempena kempen Terima kasih terbaru mereka.

Mengucapkan terima kasih adalah etika setiap hari dan mudah yang hanya sedikit masa. Ia tidak memerlukan apa-apa, bahkan usaha. Tetapi ia juga merupakan salah satu cara yang paling penting di mana kita berinteraksi dengan orang lain, kedua-duanya yang paling dekat dengan kami dan mereka yang kami hubungi untuk masa yang paling singkat. Firefly Airlines sentiasa menjalankan kempen yang paling sesuai pada masa yang sesuai tahun ini untuk mengingatkan kita perkara asas. Oleh itu, kempen semasa yang dilancarkan oleh syarikat penerbangan itu adalah Terima Kasih.





Sempena Hari Merdeka dan Hari Malaysia serta sebagai 100% Penerbangan Malaysia. Ucapan Terima kasih amat bermakna bagi melahirkan rasa terima kasih dan bersyukur dapat melayani dan perkhidmatan bersama pelanggan mereka.



Papan tulisan “Terima Kasih to me is...” di letakkan di tengah-tengah Skypark Subang bagi memberikan pengunjung menulis sesuatu sempena Hari Malaysia.

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...