Terbaru/News

Gintell mengadakan sesi perjumpaan istimewa antara Dato' Seri Master Chris Leong dengan para pelanggan Gintell serta pengunjung IOI City Mall Putrajaya

Gintell mengadakan sesi perjumpaan istimewa antara Dato' Seri Master Chris Leong dengan para pelanggan Gintell serta pengunjung IOI City Mall Putrajaya

Dato' Seri Master Chris Leong, seorang Pengamal Rawatan Tradisional Cina "Tit-Tar" yang profesional membuat penampilan istimewa sebagai Konsultan Kesihatan Jenama GINTELL di IOI City Mall. Dato' Seri Master Chris Leong bersama dengan peminat dan para pelanggan GINTELL bagi mengalami urutan dari kerusi urut GINTELL DéSpace U.F.O dengan selesa serta berkongsi beberapa petua kesihatan.










Beliau berkata "Peregangan yang sesuai dapat mengurangkan risiko masalah kesihatan akibat daripada kurang bersenaman ataupun duduk terlalu lama. la juga boleh membantu melegakan tekanan leher, bahu dan sakit belakang. "

Kerusi urut GINTELL DéSpace U.F.O dilengkapi dengan teknologi urutan "Ai Humanized". la adalah sistem sensor seluruh badan dengan sensor robotik yang berganda (MRS) dapat mengukur bentuk seluruh badan dan ketingginan dari kepala hingga ke kaki dengan tepat sekali untuk memberikan urutan yang khusus untuk anda.



Antara pengunjung bertuah mendapat urutan Dato' Seri Master Chris Leong










Urutan Bebola "Ai Quad 3D" dilengkapi dengan sebanyak 12cm tonjolan keluar dengan 4 biji bebola urutan yang paling mesra untuk mengurangkan kawasan tekanan di bahagian bawah pinggul . la juga akan membantu melegakan sakit kepala, mencegah insomnia, menggalakkan peredaran darah, dan dapat mengurangkan kesakitan dan ketegangan otot di sekitar kawasan leher dan bahu.







GINTELL DéSpace U.F.O juga dilengkapi dengan Program "180 Space Stretch" yang akan membantu melegakan tekanan dan ketegangan pada belakang badan dan sendi serta meningkatkan pergerakan belakang secara beransur-ansur dan mempercepat pemulihan otot.



Program "Aero V-Track" boleh digunakan untuk menyelaras kedudukan urutan bebola dari kepala ke paha. Dengan lanjutan 125cm, ia boleh mencapai urutan dari bahagian leher sampai ke peha, ia juga mempunyai lebih 45 % liputan dan potensi yang lebih baik berbanding kerusi urutan yang lain.

Urutan Kaki 360° menawarkan pengalaman urutan yang paling lengkap dan merangsang di bahagian betis dan kaki, ia juga membantu mengurangkan kesakitan otot dan meningkatkan peredaran darah.



Promosi Hari Malaysia untuk Kerusi Urutan GINTELL DéSpace U.F.O

Bersempena sambutan Hari Malaysia, GINTELL menawarkan promosi khas kepada pelanggan bagi mendapatkan kerusi urutan GINTELL DéSpace U.F.O dengan rebat sebanyak RMS,000, promosi ini hanya berlangsung sehingga 30 September 2019 sahaja.



Tertakluk kepada terma dan syarat.
Untuk maklumat lanjut, Layari website https://www.gintell.com/
Facebook :https://www.facebook.com/gintellmalaysia/

Sila lawati mana-mana cawangan GINTELL yang berdekatan atau boleh hubungi khidmat pelanggan di talian +603-6277 9333.

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...