Terbaru/News

Jom Cuba Poke Bowl Dari FITLICIOUS Makanan Yang Sihat

Kali ini kami ingin kongsikan kepada anda salah satu kedai menarik untuk memastikan rakyat Malaysia mempunyai makanan dan menu yang sihat. Bagi mereka yang mahu mengamalkan gaya hidup yang sihat haruslah mencuba POKE BOWL daripada Fitlicious.




Suasana kedai kedai yang menarik dan besar bagi memastikan pelanggan dapat suasana yang menarik apabila membuat tempahan Poke Bowl mereka sendiri. Sebelum kami membuat Poke Bowl kami sendiri kami di terangkan cara-cara dan maklumat penting bagi pemilihan Poke Bowl yang betul.













POKE Bowl di sebut seperti “poh-kay” berasal dari Hawai. Untuk satu hidangan POKE biasanya mempunyai satu hidangan karbo antara pilihan seperti nasi, ubi kentang dan sebagainya manakala 1 protein seperti ikan, ayam dan lain-lain serta 4 jenis gabungan sayuran dan buahan-buahan.








Fitlicious menawarkan alternatif yang lebih sihat yang mempunyai pelbagai jenis makanan untuk memenuhi keperluan setiap hari. Contohnya Salmon yang kaya dengan Omega-3 pastinya makanan otak untuk mencegah amnesia. Ayam kaya dengan besi dan protein untuk pembina badan untuk mereka yang makanan diet bersih. Mereka juga menawarkan Dory Fish bagi mereka yang inginkan makanan laut.















Fitlicious juga menjual beberapa produk lain yang berasaskan semulajadi dan berkhasiat yang turut sama dalam majlis kali ini. Kesemuanya sedap dan berkhasiat untuk anda dan keluarga yang boleh anda dapatkan di sini.









Untuk vegetarian, jangan risau, mereka mempunyai mangkuk Vege Poke untuk memastikan semua vegetarian mendapat pilihan mereka. 2 pilihan buah-buahan, beberapa salad, 4 sisi, 1 topping dan dressing dan sebotol herba mempunyai Poke Bowl yang hebat untuk memenuhi peminat sayur-sayuran.



Akhirnya Poke Bowl yang telah kami siapkan. Tahniah kepada semua pemenang yang telah menyiapkan Poke Bowl mereka dan bergambar untuk instagram dengan hadiah yang menarik.





Anda juga boleh membeli melalui dalam talian di aplikasi FoodPanda dari 2 lokasi iaitu Fitlicious SS15 atau Fitlicious Damansara. Untuk maklumat lanjut layari laman web mereka :

website : http://fitlicious.eatmol.com
Facebook : https://www.facebook.com/MyFitlicious/
Instagram : https://www.instagram.com/fitlicious_dama/

Fitlicious (Damansara)
41, Jalan SS 21/1a,
Uptown Damansara, 47400,
Petaling Jaya, Selangor.

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...