Terbaru/News

Discover New Jeju with JEJU Tourism Organization

Discover New Jeju and to share the beauty of Jeju Island in Korea as the tourist destinations for Malaysian especially on the recent news of the direct flight from Kuala Lumpur to Jeju Island operated by AirAsia X. Jeju Tourism Organization promote the interesting events and festivals to experience such as Mt. Hallasan Winter Festival and many more.



@visitjeju.en @imagineyourkorea @kto_malaysia #페인터즈히어로 #해외공연 #말레이시아 #쿠알라룸푸르 #한국여행 #🇲🇾 #🇰🇷#Airasiax #Kto #Jto #koreatourism #KTOkl#travel #dboystudio #Jeju#travelphotographer #playkpop#JejuTourismOrganization #Jejuisland #여행스타그램jeju #discovernewjeju#visitjeju.en #imagineyourkorea#visitkorea2017




Jeju Tourism mengadakan seminar bersempena
 dengan kunjungan delegasi dari Pulau Jeju , bagi memperkenalkan dan mempromosikan "Discover New Jeju " 

Kehadiran mereka kali ini adalah mempromosikan keindahan Pulau Jeju di Korea sebagai destinasi pelancongan kepada travel agent dan media dari Malaysia terutamanya berita gembira iaitu penerbangan terus dari Kuala Lumpur ke Pulau Jeju yang dikendalikan oleh AirAsia X. Selain itu, pelbagai acara-acara menarik dan perayaan seperti Mt. Festival Winter Hallasan dan banyak lagi akan dikongsi bagi menarik perhatian untuk ke Pulau Jeju.


Persembahan jemputan dari JTO yang dibawa khas dari Jeju Korea. Bagi yang ke Jeju boleh lah pergi melihat performance mereka di sana. Persembahan dari @painters_official menjadikan dewan meriah degan gelak ketawa. Anda boleh melihat sedikit video persembahan mereka yang bagi saya amat menarik sekali.






Sedikit ucapan dari Director General of Tourism Bureau of Jeju Special Self-Governing Province, Mr. Lee Seung Chan



Pelbagai maklumat diberikan kepada pengunjung yang hadir dan anda boleh mengunjungi website mereka untuk maklumat yang lebih lagi.



Pengunjung yang hadir antaranya mendapat cabutan bertuah yang di taja oleh delegasi-delegasi yang di bawa oleh JTO dan sesi soal jawap kepada mereka.



sesi sidang media







No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...