Terbaru/News

NY STEAK SHACK, Menu Terbaru Pepper-Licious

Restoran NY Steak Shack ini terletak di dalam Subang Parade Mall. Di ilhamkan dari hiasan bandar New York yang mempunyai ramai etnik dan budaya serta makanannya yang menjaga kualiti dan suasana menarik. Kesemua makanan yang dihidangkan di NY Steak Shack adalah HALAL yang disahkan Jakim.




NY Steak Shack memperkenalkan resipi terbaru mereka yang diilhamkan dari lada hitam Sarawak yang dihidangkan di atas plat panas. NY Steak Shack memperkenalkan menu lazat dihidangkan pada kuali yang hangat dengan sos lada hitam, bawang putih dan mentega bawang putih NYSS.





Duck Chop  diperkenalkan buat pertama kalinya dalam menu Pepper-Licious 'dengan hanya RM27.9o bersama-sama dengan hidangan lain seperti Sizzling Beef Tenderloin Skewers pada RM34.9o, The Sizzling Lamb Leg pada RM35.9o, Ikan Emerald Sizzling pada RM24.9o dan terakhir tetapi tidak kurang dari Cevapi Chicken Sizzling pada RM23.9o. Semua hidangan dilengkapi dengan dua hidangan sampingan pilihan anda.






"Kami gembira memperkenalkan resipi terbaru ini dengan sentuhan dan terus mengembangkan jenama dan membawa menu inovatif kami kepada peminat di seluruh Malaysia," kata Muhammad Adam Mah, Pengurus Besar Jenama NY Steak Shack.

"NY Steak Shack selalu terkenal dengan burger, stik dan milkshake. Jadi kenapa tidak memperkenalkan hidangan yang sesuai dengan cinta negara untuk sesuatu yang panas dan menggabungkannya dengan ayam yang unik dengan itik.






Para pelanggan NYSS boleh menikmati menu 'Pepper-Licious'  makanan mereka bersama mocktail buah segar yang menyegarkan hanya RM6.20 yang terdiri daripada zest limau, Minty Lime Cooler, Orange Breeze atau Mix Perfect. 

Bagi mereka yang inginkan lebih manis, terdapat juga smoothies buah segar untuk dinikmati dengan harga RM7.20 yang terdiri daripada Pisang, Nanas Lemonade Red Apple atau Nenas dan Mint.

Jom apalah mari singgah beramai-ramai ke Ny Steak Shack dan menikmati menu terbaru mereka.



NY Steak Shack dengan menu terbarunya.
1st Halal Certified Shack in Malaysia.
.
Memperkenalkan resepi terbaru inspirasi dari lada hitam Sarawak di hidangkan di atas sizzling hot plate. 5 variasi Pepper-licious sizzling yang menepati selera anda.
.
Duck Chop RM27.90
Tenderloin Skewers RM34.90
Chicken Cevapi RM23.90
Emerald Fish RM24.99
Lamb Leg RM35.90



FEEDBACK DARIPADA KAMI

RESTORAN: Restoran nice! sangat-sangat selesa dan bersih. Ruang kedai yang mempunyai interior design menarik berlatar belakangkan bandar New york . 

MAKANAN: Kami suka plating makanannya. Kemas, cantik dan nampak menyelerakan. 

HARGA: Harga kat sini standard dengan kualiti yang di berikan. Tapi rasa agak murah dengan daging yang tebal dan portion besar. 

SERVIS: Pelayan kat sini cepat dan makanan pun tak lambat sampai . Pakaian mereka bersih ,sopan mesra siap pakaikan bitt lagi takut baju kita kotor.


Terdapat 10 cawangan NY Steak Shack 
dan korang boleh terjah.


NY Steak Shack Subang Parade
Jalan Kemajuan Subang, Ss 16, 47500 Subang Jaya, Selangor
03-5611 0833

Cawangan-cawangan lain :
Mid Valley Megamall, Kuala Lumpur 
Sunway Pyramid (Selangor) 
lol city Mall (Putrajaya) 
1Utama (Selangor)
AEON Shah Alam (Selangor) 
Sunway velocity Mall (Kuala Lumpur) 
SoGo (Kuala Lumpur ) 
Alamanda (Putrajaya) 
Melawati Mall (Selangor) 

Selamat mencuba dan jangan lupa SHARE post ini dengan kawan-kawan, keluarga serta kenalan anda semua. Terima kasih.


PERTANYAAN, PERIKLANAN, FOOD / PRODUCT REVIEW, boleh email:

dboyfotopages@gmail.com (Email) 

INSTAGRAM 
JOM FOLLOW @dboy_studio

2 comments:

  1. Nampak menarik menu baru dari NY Steak Shack ni. Portion pon besar dengan harga yang berpatutan. Nak try nanti!

    ReplyDelete
  2. kena terjah sebab menu baru tu dalam masa yang terhad. mesti sedap jgn lupa order milkshake banana.

    ReplyDelete

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...