Terbaru/News

ARTIS REMAJA AQEESH ALEEYA MELANCARKAN SINGLE PERTAMA AKU MALU

ARTIS REMAJA AQEESH ALEEYA MELANCARKAN SINGLE PERTAMA AKU MALU' Penyanyi muda naungan hurr.tw tampil dengan lagu berunsurkan pop dance.
.
Juara Bakat Ohsem Malaysia (BOM) 2017 anjuran hurr.tv, Aqeesh Aleeya tampil dengan single pertama berunsurkan pop dance berjudul 'Aku Malu' yang dicipta oleh komposer DJ Fuzz dengan lirik oleh Hez Hazmi.






Anak jati Selangor berusia 14 tahun yang bergelar Aqeesh atau nama sebenarnya Nur Balqis Aleeya Shahrom adalah juara bagi pertandingan bakat dalam talian anjuran hurr.tv iaitu Bakat Ohsem Malaysia (BOM) yang berlangsung pada 23 Disember 2017. Selaku juara beliau membawa pulang wang kemenangan berjumlah RM100,000 dan sebuah Proton Saga 1.3 (A) tajaan MyMotor.











Antara keluarganya yang membantu dan memdorong beliau untuk terus maju dan bersemangat lagi.




Majlis Pelancaran single Aqeesh Aleeya dan berbuka puasa hurr.tv turut mendapat tajaan oleh penaja termasuk muca, smc Dentalworks, Innowhite Malaysia, Ombak kitchen dan Tgv cinemas.



No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...