Terbaru/News

Homestay Kampung Ujung Bukit | Perlis, Malaysia

Pengembaraan kami ke Negeri Perlis Indera Kayangan bersama Travelogue Malaysia adalah bagi menjelajah destinasi percutian menarik yang membawa kami ke , Perlis. Peluang yang ada ini kami kongsikan bersama anda dengan meneroka tempat-tempat menarik yang boleh anda lawati.

Homestay Kampung Ujung Bukit, Perlis menjadi pilihan kami kali ini. Homestay hujung kampung yang terletak di daerah arau Perlis dan di kelilingi oleh sawah padi dan bukit-bukit.





Terdapat pelbagi jenis homestay di sini dari kecil hinggakan yang besar. Sesuai membuat aktiviti team building, kerana terdapat dewan besar yang menampung aktiviti dalam dewan.



\

Perbagai jenis rumah homestay yang pelbagai jenis dan ukiran tradisonal dan moden.





Dewan besar dan kawasan dataran yang agak luas.



homestay penginapan kami yang menarik dan luas. Paling menarik bahagian tandas bilik kami bersambung dengan batu bukit. Bilik kami di hiasi oleh mural yang cantik.









Suasana awal pagi sebelum matahari terbit dan kabus menjadi tarikan kawasan ini. Suasana damai yang memang susah untuk anda perolehi di tempat lain yang sememangnya sejuk.





Pemandangan sawah padi yang cantik.







Pelbagai aktiviti menarik anda boleh lakukan di sini termasuklah memancing ikan, tapi mesti tangkap dan lepas untuk memastikan kesinambungan ikan dan kolam-kolam ini.


Nanti akan kami kongsikan pengalaman mendaki bukit yang cantik cuma 10 minit berjalan kaki ke bukit merbok.




Perlis selama 4 hari 3 malam tidak terasa cepatnya dan banyak lagi tempat yang perlu di jelajahi. Terima kasih Borakkita, Perlis Nature & Wildlife, UPEN, dan Perodua Malaysia yang telah menaja Perodua Bezza dan Perodua Myvi untuk travelogue kali ini.


Untuk info terkini sila rujuk pada laman social rasmi mereka. Kami share link-link mereka untuk maklumat anda:

FACEBOOK:
INSTAGRAM:
Selamat membaca jangan lupa SHARE post ini dengan semua kenalan.
Terima kasih pada semua.
Untuk sebarang PERTANYAAN, PERIKLANAN, FOOD / PRODUCT REVIEW, boleh email:

dboyfotopages@gmail.com
INSTAGRAM
Jemput Follow Instagram @dboy_studio

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...