Terbaru/News

Perfume kereta Le’Clipse terbaru FLERR

Perfume kereta Le’Clipse terbaru FLERR telah dilancarkan di Majlis pelancaran Penjenamaan semula pewangi daripada Fleur kepada Flerr @Flerrhq di Klang Selangor.

Perfume wangian kereta Le’ Clipse adalah wangian khas untuk kereta dengan pelbagai variasi pewangi kereta yang sedia ada di pasaran ketika ini dengan reka bentuk yang menarik tanpa bahan terlarang dan kualiti setaraf dengan produk yang berada di Malaysia.





Hampir penuh ruang yang ada dengan agent-agent dan usahawan yang turut sama memeriahkan majlis. Kesemuanya tidak sabar menunggu keluar terbaru Perfume kereta Le’Clipse yang di nanti-nantikan selama ini. Tayangan video promo perfume kereta Le’Clipse yang sangat menarik untuk anda saksikan.






Perfume kereta Le’Clipse ini mempunyai 5 jenis bauan iaitu :

Amethyst (Lavender), Citrine (Citrus), Sapphire (Atlantis), Aurora (Ice Peach Tea) dan Emerald (Green Apple).

Sapphire 
Bau yang diinspirasikan dari ‘ocean breeze’ yg menyegarkan segenap ruang kenderaan anda! 

Amethyst 
Haruman yg diisnpirasikan dari bunga Lavender yang menenangkan jiwa sebab bau nya lembut.

Citrine
Inspired by citrus, bau ni sesuai utk yg gemarkan haruman yang ‘tajam’ tapi tak menusuk hidung.

Emerald 
Bau buah epal yg manis dan ranum yang pastinya buat anda ceria je sepanjang perjalanan!

Aurora 
Bau ice peach tea yg semerbak pasti nya membangkitkan mood ceria! 

Perfume kereta Le’Clipse dan wangian botol yang 100% adalah wangian dari Perancis yang telah di daftar dan mempunyai code mereka tersendiri berbeza dengan wangi lain di pasaran. Ujikaji makmal telah dibuat bagi memastikan tiada bahan terlarang dan toksik yang boleh membahayakan pengguna.


Disa Synergy Sdn. Bhd. menyasarkan untuk menjual produk tersebut sebanyak 3.8 juta botol pada tahun depan. Fleur yang semakin dikenali di negara ini akan ditukar dengan nama Flerr di sebabkan sebutan yang lebih senang dan nama yang hampir sama dengan sebuah nama yang telah didaftar oleh syarikat luar negara lain. Fleur pada maksud asalnya adalah bunga.

Rekod jualan 3.1 juta botol selama dua tahun yang cukup membanggakan dan kami berharap moga produk ini meluas sehingga antarabangsa.


Ketua Pegawai Eksekutifnya, Mohd. Suhaimi Saiful



Produk lama iaitu jenis botol penutup kayu masih lagi dikekalkan di pasaran dengan wajah yang baru lebih berwarna-warni dengan nama The Freshmaker.


Perfume Le’ Clipse hadir dengan harga RM15.90
Anda boleh pilih yang mana satu paling berkenan di hati dan cuba hari ini juga! 



Jika anda ingin mendaftar sebagai stokis dan agent pun sangat di alu-alukan. Untuk maklumat lanjut anda boleh layari website

DISA SYNERGY SDN BHD
No 7, 1st, 2nd, 3rd Floor
Lorong Tiara 1A, 
Bandar Baru Klang, 
41150 Klang, Selangor
Phone: +603 3359 7044
Email: admin@fleur.my

Media Sosial


No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...