Terbaru/News

Sambutan Malam Tahun Baru 2019 oleh Sunway Velocity Mall.

SUNWAY VELOCITY 
Sambutan malam tahun baru 2019 oleh Sunway Velocity Mall.

Antara artis yang turut memeriahkan sambutan tahun baru adalah Faizal Tahir, Dayang Nurfaizah, Paperplane Pursuit, Khai Bahar, Alvin Chong, Jenn Chia, Juztin Lan, Rejuvenate Dance Crew, and Dennis Yin & Crew.






Sunway Velocity Mall's Jalan Peel menganjurkan sambutan tahun baru 2019 dengan meriahnya. Tema yang dipilih untuk sambutan ini yang ditaja bersama oleh Sunway Integrated Properties adalah "Colorful 2019". 

Pelbagai aktiviti menarik seperti gerai foto 3D yang unik, Velokiddie Kids Club percuma, VeloStudent Club, dan pendaftaran keahlian Sunway Pals, bersama-sama dengan permainan karnival yang menyeronokkan di mana semua orang boleh mencuba nasib mereka untuk memenangi baucer membeli-belah dan hadiah! 

Antara artis yang terkenal yang turut memeriahkan adalah seperti Faizal Tahir, Dayang Nurfaizah, Paperplane Pursuit, manakala bintang baru yang meningkat naik seperti Alvin Chong, Juztin Lan, Khai Bahar dan Jenn Chia yang telah menjadi hit dengan pengikut dari semua peringkat umur membuat penampilan juga.


Sambutan di Sunway Velocity Mall letupan bunga api yang bercahaya dan bunyi kuat menghangatkkan kawasan Cheras pada tengah malam, menandakan kedatangan tahun baru 2019. 

Sebagai sebahagian daripada inisiatifnya untuk memberi kembali kepada golongan yang kurang bernasib baik sempena acara ini, Sunway Velocity Mall membantu 20 anak-anak dari Yayasan Sunbeam Homes sehinggalah di pusat membeli-belah. 


Pihak pengurusan juga memutuskan untuk membawa lebih banyak kegembiraan ke dalam kehidupan anak-anak dengan mendermakan barangan elektronik bernilai RM3,000 ke rumah. 

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai acara akan datang di Sunway Velocity Mall untuk 2019, ikuti 

Facebook atau lawati laman web mereka :
www sunwayvelocitymall.com

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...