Terbaru/News

RESTORAN IKAN BAKAR SEMPORNA JALAN METRO, KEPONG | ASLI SABAH

Kali ini ingin kami kongsikan Restoran makanan laut yang menarik buat anda. Teringin nak makan makanan laut khas dari Semporna, Sabah? 


Lokasinya adalah Restoran Ikan bakar Semporna di Jalan Metro, Kepong. Ada pelbagai makanan khas dari Sabah bah untuk anda nikmati dengan bbq yang panas-panas.





Kesemua resepi sangat sedap dengan pelbagai jenis ikan yang dibawa khas dari Sabah. Sangat berbaloi untuk anda kunjungi bersama keluarga. Patikan anda datang awal atau tempah tempat duduk awal-awal.



 Menu Asli mereka adalah Ikan Bakar Semporna seperti Ikan Lebang / Balawis, Ikan Ayam / Poggot, Ikan Cermin / Putih, Ikan Susu / Banggus, Ikan Uji Rashid Kandaman dan Ayam. Pastikan anda mencuma kesemua sambal cicah yang menarik.









Menu Sampingan yang terdapat di sini berbeza di tempat lain adalah Sotong Dakwat Hitam, Rumpai Laut, Latok, Hinava, Putu dan lain-lain lagi. Saya pasti ada yang belum pernah mencubanya.













Fify Salleh - Restoran Ikan Bakar Semporna dan
Ayu Damit Selebriti turut mempromosi masakan Sabah. Kesemuanya memang berbaloi untuk anda cubanya sendiri.






Antara Rakan Selebriti bersama blogger yang hadir semasa sesi kali ini bagi merasai sendiri keenakkan menu di Restoran Ikan Bakar Semporna di Jalan Metro Prima Kepong adalah, Ayu Damit, Salma Mentor, dan Thalia Mentor.


Pasikan anda terus kesini bagi menikmati makan malam anda. Untuk menu menarik atau khas Sabah boleh hubungi :

Fify Salleh (Pengasas Restoran)
Restoran Ikan Bakar Semporna
Alamat: Jalan Metro 1, Metro Prima, 52100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
Tel: 01126175977 
Waktu Buka: 4PM - 12AM

IG: @ikanbakarsem4na
GPS: https://goo.gl/maps/3A8cEm74xVz


#ikanbakarviral #ikanbakarsempornaKepong #originalsemporna #ikanbakar #foodreview #malaysiafood #jln2carimkn #kakimakan #foodlover #foodblogger #lifestyleblogger #jjcm
#dboystudio #Malaysiatravelblog


No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...