Terbaru/News

Thank You Party Crazy Rich Asians 2019 Putra World Trade Centre

Malam yang meriah dalam acara Thank You Party Crazy Rich Asians 2019 Putra World Trade Centre. Kali ini sempat menikmati makan malam di Putra World Trade Centre yang cukup meriah sempena Tahun baru cina yang bakal melabuh tirainya.


Suasana dihangatkan lagi dengan persembahan tarian singa yang memukau perhatian penonton dengan aksi-aksi menarik. Sambutan kali ini cukup meriah dengan tema crazy rich Asian 2019.


Penonton disajikan dengan persembahan nyanyian dan tarian dari penghibur yang berbakat dan menarik. Ketibaan tetamu kehormat menjadikan suasana bertambah semangat dan ceria.




Cabutan bertuah menjadikan pengunjung tidak sabar menanti hadiah-hadiah menarik untuk tetamu yang bertuah. Tetamu yang hadir adalah pihak-pihak yang selama ini membantu dan menyokong penuh Pwtc serta para media dan blogger.







Terima Kasih Putra World Trade Centre yang sentiasa memastikan pelbagai acara, event dan konsert untuk memastikan suatu tempat acara yang terbaik hingga kini. Moga bertambah maju dan menjadi yang terbaik sepanjang tahun.

https://www.facebook.com/PutraWorldTradeCentre/

2 comments:

  1. meriah betul ya !! paling best hadiah lucky draw pada malam tu. tapi tak ada luck lah pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang meriah betul sampai nak makan pun tertunggu-tunggu lucky draw kan thehehehe

      Delete

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...