Terbaru/News

Pelancaran Pembukaan A&W Terbaru di Ekocheras Mall

Pelancaran Pembukaan Restoran A&W Malaysia ke-47 Terbaru Di Ekocheras Mall.

Pembukaan Restoran A&W mengembangkan lagi plan untuk melihat 100 Restoran A&W di Malaysia menjelang akhir tahun 2021.



A & W Malaysia, yang menjadikan sejarah di Malaysia dengan menjadi restoran makanan segera yang pertama di Malaysia, secara rasmi membuka restoran ke-47 di negara ini di EkoCheras Mall. 


Pengumuman itu dilakukan menerusi acara yang dihadiri oleh pelakon penyanyi Malaysia, Nabila Razali, serta CEO of A&W Malaysia, George Ang dan Mr David Lee, Director of Supply Chain & Technical, A Great American Brand Sdn. Bhd.




Memperkenalkan sentuhan baru yang segar, rekaan Restoran A&W baru ini dapat meremajakan jenama A&W di Malaysia dan mensasarkan kepada generasi muda yang bijak.

Selama lebih dari setengah abad, A&W telah mengukir dirinya di dalam hati rakyat Malaysia dengan RB yang terkenal dan RB Float, burger, wafel ais krim dan maskot kesayangan, Rooty the Great Root Bear.



Sebagai perintis dalam industri makanan segera di Malaysia, jenama A&W kini telah merangka rancangan untuk memanfaatkan warisan dan warisan yang kaya di Malaysia untuk membuat kemunculan hebat kembali, menarik semula hati dan minda pengguna anak-anak muda. Rancangan ini juga selari dengan masa  A&W merayakan ulang tahunnya yang ke 100 tahun di seluruh dunia pada tahun ini.

Bersama dengan kemunculan semula ini, syarikat induk A&W Malaysia, Inter Mark Resources Sdn. Bhd. Mempunyai pelan untuk berkembang besar-besaran, dengan rancangan untuk meningkatkan jumlah restoran di negara ini kepada 60 menjelang akhir tahun 2019 dan 100 menjelang akhir tahun 2021. Ini mengikuti pengambilalihan kepentingan keseluruhan A & W Malaysia oleh Inter Mark Resources Sdn. Bhd. Dari KUB Malaysia Berhad pada September tahun lepas.



"Ini adalah masa yang tepat dan menarik untuk industri makanan segera, dan kami percaya keadaan masa dan pasaran sudah matang untuk memulihkan imej A&W di Malaysia kepada pengguna moden yang dapat melihat pengalaman baharu yang segar di kedai kami, selaras dengan rancangan pengembangan kami, "kata George Ang, Ketua Pegawai Eksekutif A & W Malaysia.



Dengan pembukaan baru di EkoCheras Mall, A & amp; W semuanya bersedia untuk mencatatkan kaedah baru untuk jenama di Malaysia dan pastinya kelihatan seperti rakyat Malaysia bersedia untuk membuat lebih banyak cerita dan kenangan di A & amp; W, benar-benar membuat jenama rasa untuk mengingati.



Mengenai A & amp; W Malaysia Sdn Bhd

Ditubuhkan pada tahun 1963, francais A & amp; W adalah restoran makanan segera (quick-service) tertua di negara ini, dengan cawangan pertama yang ditubuhkan di tengah-tengah Bandar Kuala Lumpur di Jalan Tuanku Abdul Rahman. 

Ini diikuti pada tahun 1965 oleh restoran drive-in yang pertama di Petaling Jaya. A & amp; W Malaysia telah meluaskan ke seluruh pelusok negara, berkhidmat dengan RB kegemaran semua, RB Float, Golden Aroma Chicken, Coney, Waffles, serta pilihan Burger yang banyak. Francais itu diperolehi oleh Inter Mark Resources Sdn Bhd pada September 2018 dan sedang dalam berkembang dengan pantas.

Sehingga kini, A & amp; W Malaysia Sdn Bhd mempunyai 47 cawangan yang terletak di seluruh Semenanjung Malaysia (Kuala Lumpur, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Perak, Pahang, Pulau Pinang, Kedah dan Terengganu).


No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...