Terbaru/News

Pelancaran GINTELL DéVano SC, Kerusi Urut Serba Baharu Dari Gintel Malaysia

Pelancaran GINTELL DéVano SC, kerusi yang boleh diubah menjadi sofa, " lounge", atau sofa urut yang dapat mencapai "Zero Gravity" untuk relaksasi badan yang penuh. Dengan reka bentuk elegan dan padat, ia pasti sesuai dengan gaya moden rumah masa kini. - Gintell Malaysia



Apa yang menarik kerusi ini berfungsi dengan 7 teknik urutan yang terbina (Menguli, Mengetuk, Mengetuk dan Mengetuk, Mengetuk, Shiatsu, Mengetuk dan Mengetuk, dan Rolling), penggelek urutan tangan "I-Power" pasti akan dapat mengurut leher dan bahu anda melalui 20 % -30 % urutan tambahan.









Sistem urutan tekanan udara yang direka khas ini melegakan otot dan saluran darah, meningkatkan keanjalan tisu, meningkatkan sistem toksifikasi dan secara fizikal membolehkan badan untuk berehat. Betis, pinggang, dan punggung anda akan ditegakkan dan terbentuk dengan terbaik.




Untuk mengatasinya, pakej sistem Rocking Rest, GINTELL DéVano SC pasti akan meredakan tekanan mental anda sambil menajamkan ingatan anda, meningkatkan kesihatan tulang belakang dan melentur sendi tulang, menenangkan mood anda, dan banyak lagi! Secara keseluruhan, anda akan berasa lebih santai sepanjang hari dan mempunyai sistem imun yang lebih baik.





Pengasas kami, Dato 'Goh Cheh Yak selalu berkata, Apa hadiah yang lebih baik daripada hadiah cinta dan kesihatan? Dengan kesihatan yang baik, anda pasti akan lebih bahagia dan dapat menjalani kehidupan yang panjang dan makmur!". Musim perayaan ini, GINTELL Malaysia ingin semua orang meletakkan kesihatan, cinta, dan kehidupan mereka terlebih dahulu.




GINTELL "GIFT OF LOVE" PROMOSI BELI-1-PERCUMA-1.
Bola Urutan "Moon Hand" Gintell DéSpace Star, 4D Reflex Spa dan Teknologi XV-Track mampu member anda 20 % lebih banyak protrusi dan liputan badan sebanyak 48 % daripada kerusi urut biasa. Anda akan dapat mengurut leher, bahu, pinggang, lutut, punggung dengan lebih intensif dan berkesan.

Bagi Treadmill CyberTREK FITuristic, ia dilengkapi dengan Teknologi i-Treker yang pertama di mana ia mengira setiap langkah yang anda ambil dengan tepat dan berkesan, di mana sistem kusyen pintar Perlindungan ICS dapat mengurangkan tekanan pada kaki dan sendi anda.

Dengan RM9,988 atau hanya RM277.44 sebulan, anda boleh membawa pulang DéSpace Star yang baru dinaik taraf, ditambah dengan Treadmill CyberTREK FITuristic! Hanya terhad 300 unit.









GINTELL "GIFT OF LOVE"
Hari lbu bapa ini, anda akan dapat memandu kereta impian anda! Untuk menyampaikan mesej "GIFT OF LOVE", apabila anda telah membelanjakan sekurang-kurangnya RM5,000, anda berpeluang untuk memenangi STAIL HIGHWAY STAR NISSAN SERENA S-HYBRID 2.0L bernilai RM143,888! Biar GINTELL menyampaikan rasa terima kasih kepada ibu bapa anda dengan hadiah kesihatan.


#GINTELLMalaysia #GiftOfLove
#Gintell #Devanosc #Queenmassagesofa #AydaJebat #ioicitymall #GintellMy


No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...