Terbaru/News

Men's Formula Biotropics Untuk Kecerdasan Lelaki Yang Sihat

Men's Formula Biotropics Untuk Kecerdasan Lelaki Yang Sihat.

Kali ini kami ingin berkongsi dengan anda berkaitan sebuah produk yang dirumuskan khas bagi lelaki untuk menjadikan tubuh yang cerdas dan bertenaga iaitu Men's Formula Biotropics.




Sesuai bagi mereka yang mementingkan kecerdasan ketika bekerja sepanjang hari dan ketika berada bersama keluarga tersayang. Perkara ini amat penting bagi memastikan lelaki dapat kekal aktif sepanjang masa. Sentiasa bersedia di zaman yang amat mencabar ketika ini.


Apa perkara menarik untuk anda tahu adalah Men's Formula Biotropics telah dihasilkan oleh Biotropics Malaysia Berhad anak syarikat kerajaan iaitu Khazanah yang sememangnya terkenal dengan integriti, beretika dan bertanggungjawab. Jadi anda tidak perlu risau dan rasa bimbang.

Produk ini menggunakan teknologi Tongkat Ali 'Physta dimana teknologi ini telah dipatenkan melalui kerjasama Kerajaan Malaysia dengan M.LT (Massachusetts Institute of Technology - USA) yang merupakan universiti terkemuka di dunia.




PENTING: Video pendek 2 minit ini menerangkan manfaat & kelebihan Men's Formula Biotropics.

Di Malaysia anda pasti mengenali seorang doktor pakar yang sangat terkenal iaitu Dr. Ismail Tambi, pakar sakit tuan (Malaysia’s Clinical Andrologist). Men's Formula Biotropics turut disyorkan sendiri penggunaannya oleh beliau. Anda boleh melihat video di bawah sebagai rujukan.



Men's Formula Biotropics diformulasikan daripada 6 tumbuhan herba yang telah menjalani ujian klinikal, dipilih daripada seluruh pelusuk dunia dan terbukti dapat membantu meningkatkan kesihatan seksual lelaki. Tambahan lagi dengan teknologi Physta@ Tongkat Ali dan 6 herba lain iaitu Tongkat Ali, Devil's Thorn, Horny Goat, Maca Cordyceps dan Ginseng. Setiap bahan mempunyai fungsi dan kebaikannya tersendiri dapat membantu tubuh yang lesu.


Antara Kebaikan dan fungsinya adalah:

Tongkat Ali: Meningkatkan stamina lelaki

Devil's Thorn: Melancarkan darah dalam batang zakar.

Horny Goat: Tingkatkan tahap libido Maca Root: Tingkatkan kualiti air mani.

Cordyceps : Memudahkan proses sintesis tenaga badan.

Ginseng: Mencergas dan menyegarkan badan



Men's Formula Biotropics sesuai untuk sesiapa yang inginkan kesihatan yang baik dan membantu mengembalikan kecerdasan dan kekuatan tenaga anda bukan sahaja untuk lelaki yang sudah berkahwin, belum berkahwin pun boleh menggunakannya.

Terdapat banyak produk-produk yang meragukan di pasaran masa kini, maka produk Men's Formula Biotropics dihasilkan dengan begitu teliti dan memastikan ianya mendapat pengesahan daripada badan-badan yang terlibat dan yang boleh dipercayai.

Produk ini telah disahkan oleh KKM, JAKIM dan US FDA Selain itu, produk ini juga telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dengan nombor pendaftaran: MAL160200127T .
Anda boleh semak disini untuk pengesahan lanjut - KLIK UNTUK SEMAKAN

Selain itu, produk Men's Formula Biotropics turut mempunyai sijil HALAL oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dengan nombor rujukan Halal: JAKIM/(S)/(22.00)/492/2/ 1 015-11/2009
Anda boleh semak disini untuk pengesahan lanjut- KLIK UNTUK SEMAKAN 

Terakhirmya produk ini turut disahkan selamat dan berkesan oleh US FDA-International Food&Drug Administration dengan satu-satunya pengeluar herba bertaraf klinikal di Asia Tenggara yang diluluskan oleh USFDA – badan berdaftar antarabangsa yang menilai keberkesanan produk-produk herba farmaseutikal. FDA Regisration No : 17398346178.
Anda boleh semak disini untuk pengesahan lanjut - KLIK UNTUK SEMAKAN


Keistimewaan yang ada pada produk Men's Formula Biotropics ini .

1) Produk yang disyorkan sendiri oleh pakar sakit tuan terkenal di Malaysia iaitu Dr. Ismail Tambi
2) Hasil kajian produk ini merupakan kolaborasi Kerajaan Malaysia dan Massachusset Institute of Technology (M.I.T)
3) Produk ini telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)
4) Produk ini berdaftar di bawah KKM bertaraf Farmaseutikal
5) Produk ini disahkan Halal oleh JAKIM (walaupun sejenis krim sapuan).
6) Produk ini disahkan 100% selamat oleh Pusat Racun Negara
7) Produk ini merupakan hasil teknologi pengekstrakan yang dípatenkan di Amerika Syarikat (US Patent 7132117) 8) Produk ini tidak mengandungi bahan-bahan dan unsur-unsur yang mengarut

Kepada yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk Men's Formula Biotropics ini dan ingin mendapatkan produk ini, anda boleh layari laman web : www.mens-formula.com

Pihak mereka memberi jaminan bahawa penghantaran akan dilakukan dengan pantas, perbungkusan semestinya ekstra privasi dan memberi jaminan 100% pulangan wang jika barangan tidak sampai kepada anda.

Laman Web: www.mens-formula.com
WhatsApps: +60103343522

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...