Terbaru/News

Experience Samsung's New Lifestyle Roadshow and Grab Exclusive Offers and Rewards on TVs, Mobiles and More .

Samsung Malaysia Electronics (SME) baru-baru ini mengumumkan aktiviti Lifestyle Roadshow untuk rakyat Malaysia merasai pelbagai produk Samsung. Roadshow bermula di IOI City Mall, Putrajaya, dari 3 hingga 7 November diikuti oleh One Utama Shopping Centre, Petaling Jaya, dari 10 hingga 14 November.

Roadtour akan mempamerkan barisan produk gaya hidup premium Samsung termasuk The Frame Lifestyle TV dan telefon pintar siri Galaxy seperti Galaxy Z Fold3 5G dan Galaxy Z Flip3 5G.

 

"Kami tahu pelanggan rindu untuk merasai produk Samsung dengan teknologi baharu yang semakin bermakna dalam hidup mereka. Dengan melancarkan Roadshow Gaya Hidup Baharu Samsung kami, kami gembira dapat memenuhi hasrat ini dan pelanggan dapat merasai sendiri barisan 2021 kami yang canggih. TV gaya hidup, telefon dan banyak lagi,” komen Elaine Soh, Ketua Pegawai Pemasaran di Samsung Malaysia Electronics.


Menggabungkan gaya dan kepraktisan, pengunjung boleh menikmati pengalaman setiap kategori produk Samsung di pelbagai kawasan pengalaman yang disediakan di tempat itu, dan menikmati tawaran roadtour eksklusif.


Dapatkan Ganjaran Berganda dengan Pembelian Anda.
Peluang untuk menyaksikan Roadshow Baharu Samsung tidak boleh dilepaskan untuk peminat eWallet kerana Samsung memberikan kredit bernilai sehingga RM6,000, bersama-sama dengan hadiah dan tawaran istimewa pembelian dengan pembelian semasa tempoh promosi yang menarik ini.

Antara produk paparan dan tawaran hebat yang menanti pengunjung di Samsung New Lifestyle Roadshow termasuk :

-Dapatkan sehingga RM6,000 kredit e-Dompet apabila anda membeli item terpilih menggunakan Touch 'n Go atau Boost
-Dapatkan Slim Fit Wall-Mount Percuma bernilai RM499 dengan pembelian Neo QLED 8K TV
-Dapatkan akses percuma selama 3 bulan ke Samsung The Frame Art Store apabila anda membeli TV gaya hidup yang popular
-Dapatkan 'Pek Ekosistem Bundle Ultimate' untuk menjimatkan sehingga RM3,200 pada peranti siri Galaxy anda
-Beg NW S Edisi Terhad Percuma dengan setiap pembelian Samsung Galaxy Z Flip3 5G

Semasa di roadshow pastikan anda mengambil gambar Instaworthy di kawasan pengalaman siri Galaxy Z dan tag @samsungmalaysia di media sosial. Peminat Galaxy juga akan menerima pek pelekat Galaxy Z tersuai percuma2 sebagai hadiah. 

Pelekat bertema yang disusun dengan cantik ini diilustrasikan oleh 4 ilustrator hebat – Pek Pelekat Hujung Minggu (oleh Marianne Tan), Pek Pelekat Fesyen (oleh Limzy), Pek Pelekat Festival (oleh Bunga & Bintang) dan Pek Pelekat Brunch (oleh Little Cece).

Tarikh dan lokai Roadshow :

IOI City Mall, Putrajaya, LG Floor, Centre Court Pada 3 – 7 November 2021 Jam 10:00AM to 10:00PM

One Utama Shopping Centre, Petaling Jaya, G Floor LUXE (Near Parkson) pada 10 – 14 November 2021 Jam 10:00AM to 10:00PM

Untuk maklumat lanjut mengenai tawaran Roadtour Gaya Hidup Baharu, layari http://www.samsung.com/my/offer/thenewlifestyle, dan ikuti berita terkini daripada Samsung di https://www.samsung.com/my

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...