Terbaru/News

The Shalimar Boutique hotel Malang

The Shalimar Boutique hotel Malang 
Hotel terbaik Herritage Hotel di Malang dengan suasana kolonial, cantik dan mewah

The Shalimar Boutique Hotel terletak di kawasan perumahan yang mewah di Malang dan satu contoh yang gemilang seni bina kolonial pada 1930-an. Kaya dengan sejarah, hotel ini terdiri daripada 44 bilik tetamu dan mempunyai penekanan khusus dalam mengekalkan seni bina asal dan nilai sejarah. Hotel ini telah menarik sejumlah besar pelancong domestik dan antarabangsa yang menjadikan Malang sebagai destinasi pelancongan.

The Shalimar akan menawarkan para tetamu keselesaan alaf baru dalam kemegahan '30s, membawa bersama gaya moden Eropah dan budaya Indonesia untuk mewujudkan satu pengalaman yang sukar dilupakan. Ia menetapkan untuk menyampaikan perkhidmatan terbaik untuk kedua-dua pelancong perniagaan dan tetamu dalam tradisi hospitaliti anggun Indonesia.

Kami sempat memeriksa hotel-hotel di sekitar Malang untuk memastikan penyediaan package pelancongan dan hotel-hotel dapat menyediakan perkhidmatan terbaik untuk pelanggannya.


























Satu lagu ciri hotel mewah yang pastinya dapat memanjakan anda ketika melancong dan pastikan anda siap sedia dengan kemampuan anda  dan rancang perjalanan anda dengan baik sekali. Semoga perjalanan anda menuju ke destinasi dengan selamat.

Bagi yang belum merasai "WonderfulIndonesia " silalah memilih Malang sebagai destinasi anda.sungguh berbaloi buat anda yang suka akan taman-taman tema dan sememangnya berbaloi jika anda datang bersama rakan mahupun ahli keluarga.

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...