Terbaru/News

Kenny Rogers ROASTERS Hadir Dengan Menu Baru Garlic Butter Chicken

Kenny Rogers ROASTERS hadir dengan menu baru ayam mentega bawang putih ( Garlic Butter Chicken ) dengan aroma yang pastinya menarik.

Berikutan setahun bereksperimen dengan pelbagai rasa bermusim dan perisa baru seperti rasa dari kimchi, bulgogi, masak merah, dan pelbagai lagi. Rogers ROASTERS (KRR) hadir dengan penampilan sulungnya yang terkini ayam mentega bawang putih ( Garlic Butter Chicken ).




 Ayam mentega bawang putih ( Garlic Butter Chicken ) mempunyai ciri-ciri ayam panggang KRR yang telah dimasak dengan krim mentega dan bawang putih.

Ayam mentega bawang putih ( Garlic Butter Chicken ) berharga  RM 20.50 - ¼ Ayam mentega bawang putih + 3 Sampingan Hidangan + 1 Muffin homemade.


2. Set ayam mentega bawang putih dan Soup berharga RM 22.50 - ¼ ayam mentega bawang putih + 1 Sup + 1 Side Dish + 11 Muffin homemade

3. Seekor ayam mentega bawang putih (a la carte) berharga 
RM 38.80.

Hadir dengan minuman citarasa Minty Passion Mocktail yang menyegarkan dengan campuran buah markisa dan daun pudina.




Bagi mereka yang sedang mencari makanan untuk hari perayaan, Pakej bawa pulang Ayam Mentega KRR hanya RM 69.90.

Dilengkapi dengan satu (1) Seekor Ayam Bawang Putih,
dua (2) hidangan sampingan, empat (4) kepingan Muffin homemade, satu (1) 1.5 liter Coca Cola Klasik, dan Beg i.Care bernilai RM 10 untuk di bawa pulang.


 Terdapat diari buku edisi terhad KRR 2019 ** bernilai lebih RM280 dengan pembelian enam (6) Ayam Butter chicken dan Sup meal melalui kad KRR. Kad KRR Ahli-ahli yang menebus perancang KRR juga berhak mendapat ½ dozen muffin homemade.


Pengamal media turut serta bagi menguji deri rasa mereka dengan meneka bauan dari rasa menu terbaru mereka.



Thila Chandran, Pengurus Pemasaran Kanan Berjaya Roasters (M) Sdn Bhd berkata,

"Ia merupakan tahun yang menarik untuk KRR kerana pasukan memcuba pelbagai perisa yang belum pernah dilakukan sebelumnya ini. Berikutan sambutan menggalakkan dari pelanggan kami, kami memutuskan untuk mengeluarkan menu Ayam Mentega Bawang Putih. Inilah cara kami untuk mempersembahkan kepada para pelanggan kami dengan banyak perkara menarik yang boleh kita mainkan dengan rasa - ia tidak perlu menjadi rasa klasik yang sama sahaja. Ia juga memberi mereka pelbaga dipilih dan pengalaman baru kepadapelanggan kami setiap kali mereka datang  ke restoran KRR. 


Untuk maklumat lanjut mengenai Kenny Rogers ROASTERS, 
sila hubungi 03 - 2119 9888. 

Anda boleh juga melawat 
www.krr.com.my 
www.facebook.com/krrmalaysia

* Harga yang ditunjukkan tertakluk kepada 6% Cukai Perkhidmatan kecuali untuk Langkawi


No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...