Terbaru/News

Shopee 11.11 Big Sale

Pelancaran kempen Shopee 11.11 Big Sale - Pesta Beli-Belah Hujung Tahun Terhebat @Concourse, Lot10 Kuala Lumpur.

Shopee 11.11 Big Sale bawakan jualan besar-besaran hebat tanpa SST serta pelbagai aktiviti dan hadiah menarik!


Kuala Lumpur, 24 Oktober 2018 Shopee, platform e-dagang terbesar di Asia Tenggara dan Taiwan, telah melancarkan Shopee 11.11 Big Sale, pesta beli-belah dalam talian nombor satu (1) di rantau ini.



Berikutan kejayaan luar biasa Shopee 9.9 Super Shopping Day bulan lepas, Shopee 11. 11 Big Sale menjanjikan promosi yang lebih besar dan menarik secara terus-menerus dari 25 Oktober hingga 11 November, termasuk tawaran tanpa Cukai Jualan & Perkhidmatan (SST) daripada jenama jenama terkemuka, anjuran semula hari bertema kegemaran ramai dan juga tawaran syiling Shopee bernilai RM1.1 juta yang boleh dimenangi menerusi permainan dalam aplikasi Shopee Shake yang mendapat sambutan hebat.


Untuk memeterai kerjasama ini, Ian Ho, Pengarah Urusan Serantau Shopee, telah menandatangani memorandum persefahaman dengan enam (6) wakil jenama di majlis pelancaran Shopee 11.11 Big Sale. 





“Dengan pelbagai promosi tiada tandingan dan ciri-ciri menarik yang dilancarkan berasaskan maklum balas dan permintaan pengguna, Shopee 11.11 Big Sale menekankan komitmen berterusan Shopee untuk membawakan pengalaman beli-belah dalam talian terbaik kepada pengguna di rantau ini. 

Kami menjemput semua pembeli untuk bersama-sama merebut tawaran hebat di Shopee 11. 11 Big Sale,” rumus Ho.








Untuk maklumat lanjut tentang Shopee 11.11Big Sale, 
layari 


Muat turun aplikasi Shopee secara percuma menerusi App Store atau Google Play.

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...