Terbaru/News

Hadiah Bernilai RM225,000 Dengan Sertai Peraduan “WAVE2WIN” Bersama SF COFFEE & MYDEBIT

Kepada peminat kopi abam ingin kongsikan peraduan menarik di kafe San Francisco Coffee,  Apa yang menarik selain hidangan kopi mereka yang terkenal dan menu-menu makanan lain yang  menyelerakan. Kali ini abam terpanggil untuk mencuba peraduan sambil minum kopi dan lasagna mereka.




Sempena musim cuti sekolah ini, jika anda berbelanja di SF Coffee dengan pembelian RM30 ke atas menggunakan MyDebit Paywave, anda layak untuk menyertai peraduan Wave2Win bersama SF Coffee & Mydebit akan berpeluang memenangi hadiah bernilai RM225,000.


SF CoffeeXMyDebit akan memilih dua pemenang bertuah yang bakal memenangi hadiah seperti mesin kopi La Marzocco, pengisar kopi serta latihan kopi profesional yang bernilai RM40,000.


SF Coffee turut menawarkan hadiah seperti :
Empat buah kamera DSLR bersama aksesori yang bernilai RM10,000 setiap satu,
lapan buah iPhone yang bernilai RM5,200 setiap satu dan hadiah lain seperti jam tangan berjenama Apple, fon kepala berjenama Marshall dan banyak lagi.



Langkah 1:
 Belanja sekurang-kurangnya RM30 menggunakan kad MyDebit paywave di dalam satu resit yang sama di mana-mana cawangan SF Coffee.
Langkah 2:
 Isikan butir peribadi anda di belakang resit.
Langkah 3:
Masukkan resit anda ke dalam kotak khas
‘Wave2Win’ yang disediakan di setiap cawangan SF Coffee.

Pertandingan “Wave2Win” sedang berlangsung dari sekarang sehingga 28 Februari 2019 penyertaan dibuka kepada semua. Jadi tunggu apa lagi jika berdekatan boleh cuba dan sertai pertandingan ini.

UntukUntuk mak lanjut mengenai SF Coffee dan pertandingan “Wave2Win”, sila layari:

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...