Terbaru/News

Ekosistem SmartThings untuk Kawalan Lebih Baik dengan Siri Samsung Galaxy Watch4

Terkini Ekosistem SmartThings untuk Kawalan Lebih Baik dengan Siri Samsung Galaxy Watch4


Siri Samsung Galaxy Watch4 adalah Jam tangan pintar peranti berkuasa, mampu menjejaki vital dan senaman anda sambil mengawasi kesejahteraan keseluruhan. Ini membolehkan orang ramai menjalani gaya hidup yang lebih sihat dan menjaga diri mereka dengan lebih baik melalui pelbagai ciri dan fungsi kesihatan yang pelbagai.

Kini Siri Galaxy Watch4 akan membuatkan anda berbeza daripada yang lain dengan menjadikan kehidupan lebih mudah untuk anda. Apabila Siri Galaxy Watch4 digandingkan dengan telefon pintar Siri Galaxy Z dan Galaxy Buds2 anda, ia akan mengawal sepenuhnya semua peranti sepanjang masa, seperti yang anda inginkan. Tukar sambungan dengan mudah antara peranti yang dipasangkan dengan Auto Switch dan suiz audio antara peranti anda tanpa gangguan.

Jika anda keluar untuk berjoging, tinggalkan telefon pintar anda di rumah dan bawa muzik bersama aplikasi Buds Controller. Anda juga boleh mengurus tetapan muzik dan bunyi anda seperti Active Noise Canceling (ANC) daripada Siri Galaxy Watch4 pada pergelangan tangan anda.

Jika anda menikmati cabaran tambahan yang tidak dapat ditawarkan oleh jam pintar biasa, tingkatkan kecergasan anda dan pasangkan Siri Galaxy Watch4 anda dengan TV Pintar Samsung pilihan. Pilih mana-mana program latihan yang dipertingkatkan dan dipantau carta statistik anda seperti kadar denyutan jantung dan jumlah kalori yang anda bakar semasa anda bersenam, semuanya dipaparkan pada TV Pintar anda dalam masa nyata untuk menyemarakkan kecergasan anda.

Walaupun ia membantu anda dengan kecergasan semua perkara, Siri Galaxy Watch4 baharu turut disertakan dengan Ekosistem Galaxy yang luas yang memberikan pengalaman Galaxy yang lancar. Dengan WearOS yang dipertingkatkan yang dikuasakan oleh Samsung dengan kerjasama Google, mengakses perkhidmatan dan aplikasi Galaxy dan Google kegemaran anda melalui Siri Galaxy Watch4 kini menjadi kenyataan. 

One UI Watch, UX intuitif baharu Samsung, secara serentak memasang aplikasi yang serasi dan tetapan penting pada Siri Galaxy Watch4 anda apabila ia dimuat turun pada telefon pintar yang yang lebih mudah. Terokai dan selami pelbagai aplikasi yang tersedia di Google App daripada Siri Galaxy Watch4 anda walaupun anda tidak membawa telefon pintar anda.

Mengekalkan gaya hidup sihat dan menikmati rutin tanpa kerumitan kini boleh dilakukan. Dengan sendirinya, Siri Galaxy Watch4 adalah luar biasa, tetapi apabila digandingkan dengan peranti Galaxy anda yang lain, anda boleh menemui dunia pengalaman baharu yang lebih tinggi melalui sinergi berbilang peranti. 

Samsung memperkasakan kehidupan yang terhubung melalui SmartThings dan kesinambungan aplikasi yang lancar melalui Ekosistem Galaxy, menjanjikan kawalan yang lebih hebat sambil menjadikan keseluruhan proses tanpa masalah dan menyeronokkan. Biarkan Samsung mengutamakan anda dan mengambil perkara sendiri hari ini, hanya dengan Galaxy Ecosystem – Greater Together.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Siri Galaxy Watch4, sila lawati:

Galaxy Watch4 Bluetooth 44mm:
https://www.samsung.com/my/watches/galaxy-watch/galaxy-watch4-green-bluetooth-sm-r870nzgaxme

Galaxy Watch4 Klasik Bluetooth 46mm:

https://www.samsung.com/my/watches/galaxy-watch/galaxy-watch4-classic-black-bluetooth-sm-r890nzkaxme


No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...