Terbaru/News

Pengalaman Menaiki Cruise Di Pulau Langkawi

Kali ini kami ingin berkongsi dengan anda destinasi terbaik di Pulau Langkawi. Jom kita rancang percutian jelajah tempat-tempat menarik yang ada di Pulau Langkawi.

Terdapat banyak sekali tarikan pelancongan yang anda boleh diterokai di Langkawi dan kami berpeluang menaiki naik cruise di Langkawi dengan pelayaran selama 4 jam sambil menikmati keindahan Pulau Langkawi memang yang cukup cantik..
 



Pengalaman yang cukup indah sambil menikmati makan tengahari dengan pemandangan alam semulajadi di Langkawi. Selain aktiviti santai, mandi-manda dan makan di atas kapal anda boleh juga berkayak. 


Perjalanan bermula dari Royal Langkawi Yatch Club semua penumpang berkumpul dan diberikan taklimat dan keselamatan ketika berada di atas kapal. Kali ini kami menaiki kapal dan pakej Your Cruise Sensation.



Pemandangan cantik dari atas kapal melihat Dataran Helang dan Menara Langkawi ( Maha Tower). Banyak sopt menarik untuk bergambar di dalam kabin kapal atau di luar. 








Makan makanan tengari pula memang sedap dan padu. Anda akan mendapat layanan yang baik dan mesra dari krew-krew dan peramugari kapal.








Antara pakej yang boleh anda pilih sama ada makan tengahari atau sunset dinner cruise semuanya pasti menarik. Kalau nak lebih romantik boleh cuba cruise dengan sunset dinner.





Jadi set tarikh anda untuk bercuti di Langkawi dan menikmati pelayaran cruise yang pasti menjadi kenangan terbaik untuk semua.

Terima kasih kepada FAM Trip ke Langkawi kali ini adalah anjuran QTT Group PLT dengan kerjasama LADA, Rouhi Retreats, Inter Media Production Sdn Bhd dan LVTS Golden Travel. 

Untuk maklumat lanjut mengenai pakej dan harga boleh anda boleh hubungi QTTravel :
http://www.wasap.my/60182404505/NakpakejtourLangkawi    (Adam Daniel)


No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...