Terbaru/News

Safi Shower yang diinspirasikan dari keharuman aroma yang terbaik.

SAFI rangkaian produk Halal yang sekian lama berada dipasaran selama 30 tahun merupakan jenama kecantikan dan penjagaan diri terkemuka di Malaysia kini memperkenalkan SAFI SHOWER. Selaras dengan namanya, rangkaian ini sangat sesuai untuk seisi keluarga. 


 SAFI SHOWER Rasai kesegaran semulajadi SAFI Shower dari dalam bilik mandi Selain kekurangan dan tekanan kerja, jangan biarkan kulit anda lerdedah dengan kotoran dan habuk akibat pencemaran.














Keadaan cuaca yang tidak menentu. udara yang kering akibat udara sejuk, tidur yang berkualiti dan makanan yang tidak sihat sering menjadi faktor kulit yang rosak bagi kebanyakan individu di Malaysia. 


Bagaimana kita memanjakan diri adalah cerminan terhadap cara kita memberikan layanan kepada orang sekeliling keluarga, ibu bapa, mahu pun rakan sekerja. Semakin tinggi kasih sayang kita terhadap diri semakin tinggilah juga kasih yang di sebarkan sepanjang hari. Segalanya bermula dari dalam diri. 








Setiap bilasan kulit  sangat berkesan dalam menyingkirkan kuman dan memberikan perlindungan harian kepada seluruh keluarga. Umpama menikmati ketenangan saat terbenamnya matahari di ufuk barat, rangkaian SAFI SHOWER adalah inspirasi dari keharuman aroma minuman mocktail yang segar dan menenangkan akibat cuaca panas yang mencengkam kulit, disatukan dengan manfaat alam semulajadi yang dilengkapi dengan perlindungan antibakteria.






Safi Shower yang diinspirasikan dari keharuman aroma yang terbaik. Anti bakteria tanpa alkhohol dan Halal. Hadir dengan bauan Serai Lime Splash, Passion Honey Frost, kokonut Shake dan Berry Smoothie.

Rangkaian produk HALAL yg selama 30 tahun dipasaran ini merupakan jenama kecantikan dan penjagaan diri terkemuka di Malaysia.

No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...