Terbaru/News

MBO Cinemas Atria Shopping Gallery

MBO Cinema baru sahaja dilancarkan bersama lawatan Media dan Bloggers, lawatan setiap Hall MBO Cinemas Atria Shopping Gallery Sebelum hari pembukaan bermula nanti. MBO Cinemas Atria Shopping Gallery yang amat sesuai untuk seisi keluarga. Kesemua Hall MBO Cinemas memang menarik dengan hall yang besar dah unik di tunggu-tunggu oleh rakyat Malaysia.




Terdapat Hall Kecil 1&2, BIG Screen, Samsung Onyx dan Standard Hall dengan kesemuanya selesa dan ruang kaki yang lebar. Sistem sound yang terkini dan jelas. Lebih 50 pilihan minuman untuk anda yang merupakan pertama di Malaysia dengan koleksi penuh pilihan ramai.


"Dengan pelancaran MBO Atria, kami mahu komuniti setempat dan pelawat baru mempunyai perspektif yang berbeza ketika pergi ke pawagam. Para penonton dijamin akan senang dengan pengalaman sinematik teknologi mewah, sehingga mereka mungkin lupa mereka duduk di teater, "kata Pegawai Operasi MBO Cinemas, Encik Cheah Chun Wai.





Dewan Skrin Besar yang mempunyai skrin raksasa dengan sistem bunyi Dolby Atmos adalah rantai ketiga di negara itu selepas mula diperkenalkan di MBO Starling Mall di Damansara Uptown dan di MBO Falim Ipoh. Selain dari dewan, MBO Atria juga merupakan lokasi pertama rantai untuk memperkenalkan kiosk tiket tanpa tunai dan dispenser Coca Cola Freestyle.
m




MBO Atria mempunyai kapasiti total sebanyak 1229 tempat duduk dan cafe sebuah kedai serbaneka unik yang bertema konsesi yang menyajikan minuman mewah dan makanan ringan. Pawagam baru dibuka tidak lama lagi di tengah-tengah Damansara Jaya.

Pawagam MBO yang dibuka mempunyai 8 dewan yang mempunyai empat dewan digital standard, Skrin Besar, Samsung Onyx dan mungkin tambahan yang paling menarik bukan satu, tetapi dua jika banyak permintaan Dewan MBO Kecil.


Beliau menambah bahawa lokasi MBO Atria mempunyai dua dewan MBO Kecil kerana ia secara khusus diminta oleh penduduk kawasan tersebut.






MBO Cinemas Atria (KECIL Hall)
Dewan MBO Kecil adalah ruang pawagam berdedikasi untuk ibu bapa dan anak-anak mereka dengan ciri-ciri seperti Beg Sofabed, beg kacang dan taman permainan untuk menjaga kanak-kanak yang dilayan.




MBO Cinemas Atria -
 (Samsung Onyx Hall)
Dewan Samsung Onyx menempatkan skrin LED 4K dan dewan pertama di rantaian itu dan yang kedua di negara ini, selepas GSC memperkenalkan teknologi di lokasi Mid Valley mereka pada Jun 2018.






Suasana di Ruang Big Screen sangat mirip dengan ruangan IMAX bercampur dengan konsep MBO Starling Mall Big Screen.





No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...