Terbaru/News

Sincerity Sunscreen Lotion SPF+ dengan Vitamin E

Sincerity Sunscreen Lotion SPF+ dengan Vitamin E

Sincerity suncreen lotion keluaran Sincerity ini mempunyai SPF 50+ tidak berminyak menjadikan ia pelindung matahari yang terbaik dengan vitaman E yang sangat bagus untuk mencegah kekeringan kulit.
.
Bila dah menggunakan produk Sincerity suncreen lotion keluaran Sincerity baru boleh mandi kolam dan pantai tanpa rasa risau.



Anda harus memakainya seawal yang mungkin bagi mendapat kesan yang baik dan tak la gelap lepas mandi-manda nanti.



LATAR BELAKANG SINCERITY PENGASAS SINCERITY

Encik Michael Sperber, lulusan Universiti Rhodes dengan ijazah dalam Farmasi & Kimia. Beliau juga ahli Persatuan Ahli Kimia Kosmetik Australia. Sebagai pakar kimia kosmetik yang sangat dihormati di universiti dan kolej dia diiktiraf di peringkat antarabangsa sebagai pakar masalah rambut dan kulit, penjagaan dan rawatan. 

Beliau memulakan rangkaian penjagaan kulit Algologie antarabangsa dan tidak lama selepas itu, produk Australianya Sincerity Cosmeceuticals" kini menjadi pelopor utama dalam penjagaan kulit profesional.

 Dengan pengetahuannya, beliau menyedari betapa pentingnya produk yang beretika, berkesan dan teliti.

Sincerity Sunscreen Lotion SPF50+ ni boleh la dapatkan di Mplus Farmasi Subang Jaya, Bangsar Village dan Shine Farmasi, Kuching.
 whatsapp ke 016-9237439. 

Sincerity Worldwide Sdn Bhd.
Alamat : 9-3A, Ukay Boulevard, Jalan Ulu Kelang MRR2, 68000 Ampang, Selangor


No comments

I want you to know how much I value your support.

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH

Konsert Sulung Selamat Ulang Tahun NADIN AMIZAH Nadin Amizah , penyanyi dan penulis lagu yang semakin popular dengan lagu penuh emosi kepada...